Oppdaget i dag at Julies 1. tann er løs. Kjempestas og stor jubel her i huset.:01:
Hvor mye er det tannfeen legger igjen til barna deres?
Oppdaget i dag at Julies 1. tann er løs. Kjempestas og stor jubel her i huset.:01:
Hvor mye er det tannfeen legger igjen til barna deres?
:) Ha en fin dag :)
Her fikk de hver sin 50lapp for fortennene å 20kr for vanlige tenner:)
Grattis med løs tann :02::02::02:
Jeg fulgte tornerose og gav en mynt i hver valør...
1 - femti øre
1 kronestykke etc...36,50 eller noe blir det :)
Satt tanna ille hardt eller tulla hadde vondt så ble det en 50 lapp for alt slitet :)
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Før så ga vi vel mellom 20 og 30 kroner i forskjellige småmynter - nå som vi nærmer oss slutten og poden er blitt større så må jeg innrømme at det blir en smule mer - sånn mellom 50 - 70 kroner blir det fort. :04:
Veldig varierende altså![]()
![]()
Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?
aalisa`s dagbok-klodring
aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa
Hedda mistet sin første tann på onsdag og nå har hun enda en tann som helger kun i en liten tråd. Tannfeen var på besøk og la igjen ca 50 kr i mynter.
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Takk for gode tips. :bouquet1:
En ting jeg kom til og tenke på, er at barna tror jo på tannfeen når de er små og de prater mye om det på skolen,vil de ikke da lure på hvorfor "Morten" fikk 60 kr. og h*n selv fikk 30 kr.?
Jeg jobber jo selv i 1. kl. der tennene "raser" ut dagelig,og forskjellene er ganske store på hvor gavemilde feene er. Hvordan føler barna det inni seg tror dere?
Fra Stian har jeg ikke hørt noe om hvor mye de andre har fått. Der går det på hvem som har mista mest tenner![]()
![]()
Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?
aalisa`s dagbok-klodring
aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa
Har aldri hørt unger nevne prisforskjellen faktisk. Men ser Dragonfly har gitt mitt tips, så da trenger ikke jeg nevne det
Mulig at det blir en 50 lapp når jekslene begynner å falle ut, men det har enda ikke skjedd hos Gabriel. Maya har mistet kun 2 stk nede. De to fortennene er nå begynt å bli løse og hun har fått glipp mellom tennene der. Så noe er på gang.
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Jeg har heller aldri hørt noen prate om "prisforskjeller",men de er nok for små til å skjønne verdien av penger i 5-6-7-års alderen.
Grattis med tannfelling =)
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Bokmerker (linker)