+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: Den store mammaboka

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Inspirert av prat om den store mammaboka i en annen tråd - så starter jeg denne tråden - hvor vi alle kan fylle inn hva som står i vår egen store mammabok. Det som er herlig med den boka er jo at så snart vi har behov for at noe skal være omtalt der så vips så er det jo det. =D

Men, kjære Tone har du ikke fått utdelt et eksemplar av den store mammaboka?! :21: Der står jo alle våre plikter som mamma - samlet sammen av alle mødre i all evighet Her kommer et lite knippe eksempler på hva som står der.
    Mammer skal være dumme, minst ti ganger om dagen.

Mammer som får for lite klemme må være dumme minst tjue ganger om dagen.

Mammer skal være teite.

Mammaer skal være enda teitere når kompiser er på besøk.

Mammaer skal være enda teitere når jentekompiser eller evt kjærester er på besøk.

Sist endret av Klara; 27-01-08 kl 23:00.

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Mammaer skal å musse på pappaer/kjærester når barna har venner på besøk - det gir voksenpoeng og barna blir bare såååå flaue

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Jeg har klippet og limt og nå har den store mammaboka fått sin egen tråd. Hva står det i din Store Mammabok?

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    37
    Eh, jeg har en annen mammebok jeg følger. Jeg har iallefall ingen ambisjoner om å følge en mammabok der jeg MÅ være teit flere ganger om dagen eller gjøre ungene mine flau ovenfor vennene sine.
    Men denne tråden skal kanskje ha "useriøse" tips? ;o)
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    41
    Poengstyrke
    28
    useriøst eller ikke...KJEMPEFINT med gode tips! ;)

-Tone-

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Tornerose Se innlegg
    Eh, jeg har en annen mammebok jeg følger. Jeg har iallefall ingen ambisjoner om å følge en mammabok der jeg MÅ være teit flere ganger om dagen eller gjøre ungene mine flau ovenfor vennene sine.
    Men denne tråden skal kanskje ha "useriøse" tips? ;o)
    Poenget Tornis er at uansett hvor gode ambisjoner du har og hvor mye du prøver på å ikke være teit, så vil faktum være at dine barn vil synes at du er det. Når man sier nei til den 4. isen eller nei til at 14 kompiser kan bruke stua som fotballarena - da er man teit da. Og da er det jeg svarer at det er min fordømte plikt å være dum minst 10 ganger om dagen. ;)

Og når man som mamma kommuniserer med ungene og kompisene og tuller litt med de - så synes som oftes kompisene at det er morsomt, mens barnet som hører til angitte tullete mamma - bare synes at det døøøøøøøflaut.

Selvsagt går jeg ikke inn for å være teit eller gjøre han flau. Men, saken er jo den at uansett hvor hardt man prøver - er man mamma så er man pr definisjon også teit

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Nemlig, spør meg jeg vet

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Feb 2004
    Alder
    38
    Poengstyrke
    15
    Jeg får vel også merke slikt snart....
    Men, men bare sånn det er her i livet!!!! Mammaene kan være fryktelig teite...
    Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    36
    Poengstyrke
    32
    Mens jeg laget middag så oppdaget jeg at Chris satt på døren til oppvaskmaskinen og småhoppet, jeg sa at han ikke måtte gjøre det og at den kunne bli ødelagt. Han stoppet litt også fortsatte han igjen, så jeg gjentok at det må han ikke gjøre også lukket jeg igjen oppvaskmaskinen. Ungen ropte dumme mamma og kastet seg i gulvet - han er ikke to år før i april så dette lover jo bra for fremtiden

cammie Kevingullet juni-03 Chrisebolla april-06 :g10:

i cammies hode
    Lipgloss Girls

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. 16.mai - Den store vaskedagen........
    av Lise i kategorien Merkedager og høytider
    Svar: 4
    Siste innlegg: 19-05-08, 08:43
  2. Hvor store?
    av Alfa i kategorien Fødsel
    Svar: 16
    Siste innlegg: 06-12-02, 22:32

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar