+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultatene 16 til 21 av 21

Tråd: Ønske om barn

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Jeg skjønner at det er frustrerende for deg og at det følese urettferdig. Men, for meg høres det litt ut som at dere må snakke sammen om praktiske ting og hva som er årsaken til at han ikke ønsker flere. For jeg må si at jeg skjønner han veldig godt, slik du beskriver situasjonen for han. Kanskje kan han se anderledes på det dersom dere finner andre praktiske løsninger?

Innmeldt
    Jan 2005
    Alder
    38
    Poengstyrke
    9
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Kari Se innlegg
    Jeg skjønner at det er frustrerende for deg og at det følese urettferdig. Men, for meg høres det litt ut som at dere må snakke sammen om praktiske ting og hva som er årsaken til at han ikke ønsker flere. For jeg må si at jeg skjønner han veldig godt, slik du beskriver situasjonen for han. Kanskje kan han se anderledes på det dersom dere finner andre praktiske løsninger?
    Regner med at Silje begynner i barnehage fra høsten av. Det vil nok lette en del for han, tenker jeg. Og en evt ny unge ville det også bli søkt barnehageplass for med start når permisjonen min er over. Og jeg selv ville spurt om overflytting til avdelingen i Sarpsborg. Jeg ville sagt at mange av de kortsiktige "problemene" dermed ville bli løst. Så står oppveksten, romfordeling, og liv med barn igjen.....

Silje f. 21/3-06

http://www.tippinga.net/gameboss/alb...0626224736.jpg

&

halvtidsmamma for min manns gutter født 1994 og 1996

Innmeldt
    Oct 2003
    Alder
    31
    Poengstyrke
    23
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Birgit Se innlegg
    Regner med at Silje begynner i barnehage fra høsten av. Det vil nok lette en del for han, tenker jeg. Og en evt ny unge ville det også bli søkt barnehageplass for med start når permisjonen min er over. Og jeg selv ville spurt om overflytting til avdelingen i Sarpsborg. Jeg ville sagt at mange av de kortsiktige "problemene" dermed ville bli løst. Så står oppveksten, romfordeling, og liv med barn igjen.....
    hvorfor ikke søke overflytting nå?

mara

Jakop nov 03` Anton mars 06` Bonusstorebror mai 98`

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Birgit Se innlegg
    Men, er dette slik dere snakker om sammen i forbindelse med det å få flere barn, eller noe du tenker på?

Innmeldt
    Jan 2005
    Alder
    38
    Poengstyrke
    9
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Kari Se innlegg
    Men, er dette slik dere snakker om sammen i forbindelse med det å få flere barn, eller noe du tenker på?
    Det har være blandt mine argumenter...

Silje f. 21/3-06

http://www.tippinga.net/gameboss/alb...0626224736.jpg

&

halvtidsmamma for min manns gutter født 1994 og 1996

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    20
    Er ikke lett det med barn, mange som sliter for mann/kona ikke vil ha flere.

Forstår din mann at han kanskje føler at han har nok, for han har 3 stk. Hvis det er alderen så kunne jeg forstått det om det var 5-6 år siden sist barn, men ikke når det kun er 2 år siden. Om dere får et barn til nå så får blir det tid for hverandre i etterkant også.

Siden han har 2 barn fra før så er det kanskje noe der som skremmer han. Forholdet skar seg etter unge nr 2. Kanskje han er redd for dere?!

+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Lignende tråder

1. Reece sitt siste ønske
    av Birgit i kategorien Media
    Svar: 3
    Siste innlegg: 29-07-08, 13:27
  2. Ønske om mindre søsken.
    av Gunn-T i kategorien Barnas gullkorn
    Svar: 10
    Siste innlegg: 27-10-04, 09:47

Bokmerker (linker)