Jeg har aldri vært av disse innovative første brukerene av noe. Men, i forbindelse med jobb og skole møtte jeg jo dataens verden sånn relativt tidlig. Husker vi hadde programmering på skolen og da satt vi i syv lange og syv brede for å programmere og hva var resultatet? Sirkler på en dataskjerm

Vel vi avanserte etterhvert til å lage databaser som ingen av oss skjønte hva vi skulle med.
Så etterhvert ble det jo data på jobben. Jeg jobbe som sekretær, som resepsjonsnist på et hotell og på en storkiosk som var tidlig ute med datakasser i stede for de gammeldagse kassapparatene. Jeg fikk min første datamaskin i 92 eller 93 tror jeg det var. Faktisk en bærbar sak med windows. Før det hadde jeg bare vært borti dos. Men, widows og mus var jo en skikkelig befrielse.
Var faktisk ganske god på både bruk og styring og stelling med maskina og kunne fikse det meste selv.
Da jeg gikk på BI og Internet begynte å bli vanlig hang jeg ikke helt med på notene. Jeg hadde data hjemme, men den ble brukt til to ting. Skolearbeid (altså tekstbehandling) og til Kabal.

Internet hadde jeg ikke og jeg hang ikke helt med på den utviklingen, ei heller chattingen og det som ble så populært.
Det var først da jeg fikk meg jobb som sekretær i 99 at jeg måtte begynne å finne ut av dette igjen. Men, da var det bare sånn kjedelig nyttig bruk av internet.
Da vi endelig fikk oss maskin og oppkobling her hjemme i 2004 tror jeg det var ble det litt surfing på nett, men litt uten mål og mening..... helt til jeg fant mixen

Som var mitt aller første møte med forumverdenen.
Bokmerker (linker)