+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultatene 16 til 21 av 21

Tråd: Datamaskiner og internet

Innmeldt
    Nov 2006
    Alder
    41
    Poengstyrke
    31
    Første maskin kom i hus rundt 2001 tror jeg, og den ble bytta ut før jul i år.
    I mellomtiden rakk poden å få seg maskin, og dette skoleåret har han måtte kjøpe bærbar via skolen. ( må huske å betale første terminbeløp nå)

jeg startet med Hotmail.. så ble jeg "lurt" inn på Blink etterhvert.
    Nyhetsbrev fra BMIX hadde jeg abonnert på lenge, men ikke sett på skravlesidene da!! Noe jeg har gjort nå da ( Lise lurte meg inn her)

Eller bruker jeg maskina til jobbing.. + allt jeg kan finne på. ( regninger også, men de finner jeg ikke på da!!)
    Så har jeg kjøpt akematte, den er sendt nordover i dag

Men ikke til bruk av psp. DER er jeg HELT på jordet!!!

Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
    når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?

aalisa`s dagbok-klodring
    aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa

Innmeldt
    Feb 2004
    Alder
    38
    Poengstyrke
    15
    Min datahistorie begynner tidlig. Husker ikke helt årstallet. Men det var en gang på midten av 80-tallet. Da fikk broren min Commodore 64. Det var kun til spill. Senere ble det Amiga. Og så kom Windows 1.1. Husker ikke når tid det var heller....
    Så gikk det slag i slag.
    Internett ble jeg først kjent med i 1996. Mitt første studieår.
    Min første data fikk jeg først i 1997. Da flyttet jeg langt heimenifra for å fortsette å studere.
    Brukte nettet mest til surfing i begynnelsen. Og mye til mailskriving.
    Forum fant jeg i 2003 da jeg gikk heime med Joachim (Ja dette forumet altså).!
    Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Jeg og min første kjæreste(og etterhvert samboer) hadde en comandore 64 vi brukte til spill. Og på slutten av 80-tallet hadde jeg ETB(elektronisk tekstbehandling) på gymnaset. Ett fryktelig kjedelig fag med en lærer som ikke kunne noe. Vi la inn koder for å lage marg osv på pc'ene. I 94 fikk jeg min første bærbare pc, den hadde ikke fargeskjerm og jeg kjøpte den brukt. Ble kun brukt til kabal,tetris og skolearb. Den var håpløs treg, men fikk da levert oppgavene mine. :)På begynnelsen av 90 tallet så pleide samboeren min ha med en laptop fra jobb som vi koplet på internett, og da jeg gikk gravid leste jeg mye om det på nettet. I 97 begynte jeg på høyskolen, der begynte jeg å surfe mere på nett, leste avisene hver dag, chattet, spilte og skrev på endel forskjellige forum. Men først rundt 2001 fikk jeg egen maskin og internett hjemme. Har vært innom masse forskjellige forum for ting som jeg har hatt interesse av opp igjennom tiden. Jeg bruker pc og internett til alt mulig i dag.

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    39
    Poengstyrke
    40
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Lise Se innlegg
    Ja ikke sant, men jeg ler mest av å tenke på T som sender ting til skattetaten
    Denne ler jeg av ennå!!!! (stakkars T som får dette om og om igjen )

Første gangen jeg var borti data var på ungdomsskolen men kun til oppskrifter... så ble det ikke noe pc på meg før i 99 eller 2000.. Nett fikk vi først i 2002/03 en gang og etter det har jeg vært avhengig..

Var på libero og BIM - men BIM var et ekkelt forum med masse slemme folk.. så jeg trakk meg kjapt tilbake.
    Så fant jeg en konk her inne i 2004 og i februar 2005 etter overtalelse fra alfa så var jeg blitt medlem her så jeg hadde 3 års jubileum på Cammie sin bursdag

Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret

Bloggen min
    Babe In Total Control of Herself

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Gratulerer med 3 års jubileumet ditt Husker godt da du kom seilende inn her. Det var vel en eller annen leketråd som vi klarte å få rimelig lang i den forbindelsen.

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    39
    Poengstyrke
    40
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Kari Se innlegg
    Gratulerer med 3 års jubileumet ditt Husker godt da du kom seilende inn her. Det var vel en eller annen leketråd som vi klarte å få rimelig lang i den forbindelsen.
    Takk snuppa :mc8:

Det var vel : hva tenker jeg på tråden eller noe i den duren flira godt den natten gitt
    Den gangen skjønte jeg ikke oppdater eller noe...så jeg trykka meg i vei overalt

Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret

Bloggen min
    Babe In Total Control of Herself

+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Lignende tråder

1. For gammel for internet
    av Birgit i kategorien Media
    Svar: 6
    Siste innlegg: 05-09-06, 20:38

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)