Av prinsipper eller andre grunner?
Jeg skal ikke lese boka til Åsne Guldahl Seierstad, bokhandleren fra Kabul.
Slik jeg ser det har hun tjente mye penger på å utlevere en hel familie.
Av prinsipper eller andre grunner?
Jeg skal ikke lese boka til Åsne Guldahl Seierstad, bokhandleren fra Kabul.
Slik jeg ser det har hun tjente mye penger på å utlevere en hel familie.
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Jeg tenkte litt sånn ang den bokhandler boken - men til slutt tok nysgjerrigheten overtaket.
Jeg kommer ikke på noen i farten annet enn sånne serier fra Narvesen, alla Livets Døtre og slikt (eneste tittelen jeg kom på i farten)
Joooo en til - Hobbiten, skal jeg never ever lese. Jeg har lest Ringenes Herre (og skulle ønske jeg aldri begynte på den) og siden den var en så stor lidelse, så kommer jeg aldri i verden til å åpne Hobbiten.
Har lest hobbitene jeg da...på engelsk...på gymnaset..men husker ikke helt om jeg kom gjennom de
Ellers er jeg som Poopsi skal ikke lese bokhandleren fra Kabul, ellers er jeg ganske altetende når det gjelder bøker, men liker best lettleste bøker, for bøker for meg er avslapping, ikke utdannelse av noe slag![]()
Signerer Tove jeg![]()
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Ringenes Herre.
Sagaen om isfolket.
Begynte på bokhandleren fra Kabul fordi alle snakket så mye om den, men jeg ga fort opp. Var så kjedelig. Blir neppe noengang å lese den ferdig.
Klippehulens folk skal jeg ikke lese. Har en bok, en murstein av en bok, og veldig tung å lese.
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Jeg skal heller ALDRI lese Åsne Seierstad, ingen av bøkene hennes.
Og så skal jeg ALDRI lese Ari Behn "Trist som faen", eller andre bøker som han skriver.
Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.
Bokmerker (linker)