Det høres godt ut,må prøve det i dag trur jeg,er det noe du vil anbefale og severe til da![]()
Det høres godt ut,må prøve det i dag trur jeg,er det noe du vil anbefale og severe til da![]()
Norwegia
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
I langpanna, men vi har frityrkoker, og da blir dem best når vi bruker den. Er sluttet å bruke frityrkokeren, for det er fare for vi blir jo seende ut, som julegriser til slutt, myyyyyyyye fett i frityrmat![]()
FJERN TRÅDEN!! Den gir meg lyst på frityrstekt pommes frites med salat og dressing til![]()
![]()
Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?
aalisa`s dagbok-klodring
aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa
Jeg har pommes frites klar til steking .- bare venter på at poden skal bli ferdig i dusjen. Men, jeg vet ikke hvilken variant jeg skal velge meg - sånn hvordan jeg skal få på osten. Dere gjør det jo så forsjellig hele gjengen.
Det letteste er å ha ost selv på pommsen å så i mikroen til det er smeltet, resultatet er den samme om du gjør det slik eller smelter det først i mikroen å heller over
Men, blir ikke chipsen slamsen når den må inn i microen.... altså seig eller slapp eller noe sånt.
nope, er ikke mer enn 30 sekunder på 1000W jeg bruker, så den er like fin etterpå
Ost i en skål i mikroen, sett den inni når alt annet er klart å når den er ferdig så tømmer du osten over:) MMMMmm så godt![]()
Hannah 9år og Hedda Aurora 8år
Tilbakemeldingerhttp://www.barnemix.no/skravlemix/sh...ad.php?t=23214
ikke noe godt i denne tråden!!!
![]()
aalisa`s dagbok-klodring
Nå har vi forsøkt med begge variantene med osten..... og den skal dere få ha i fred for oss. Syntes ikke det var voldsomt mye smak og det lille som smakte av det var .... vel ikke godt og ikke stygt, det var liksom ikke noe. Nei - jeg holder meg til aioli og poden til blanding av majones og ketchup.
MCDonalds orginaldip til nuggets er også godt![]()
![]()
aalisa`s dagbok-klodring
dryss over litt sukker og pomme frites krydder, sett d i ovnen på 200 g i ca 20 til 25 min.
Bokmerker (linker)