Hva har du?
Jeg fikk meg dobbelt vaffeljern for noen år tilbake og det å steke vaffler ble jo plutselig en overkommerlig oppgave. Før det hatet jeg å steke vaffler.
Hva har du?
Jeg fikk meg dobbelt vaffeljern for noen år tilbake og det å steke vaffler ble jo plutselig en overkommerlig oppgave. Før det hatet jeg å steke vaffler.
Har enkelt.. men skulle gjerne hatt dobbelt...:smile:
Hater ikke å steke vafler av den grunn.. for jeg er alt for glad i vafler til å hate det![]()
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
La til en undersøkelse også jeg :) med flere valg ;)
Sist endret av dragonfly; 06-04-08 kl 14:56.
Bloggen min
Ka døktig du e![]()
Jepp - i know!!!![]()
Bloggen min
Jeg har enkelt og det holder for meg. Fikk det til jul, så før det hadde jeg ikke jern i det hele tatt. Får begynne med det enkle og så heller oppgradere til et dobbelt hvis behovet melder seg :)
Har enkelt, ønsker meg dobbelt.. Haaater å steike vaffler.
Hannah 9år og Hedda Aurora 8år
Tilbakemeldingerhttp://www.barnemix.no/skravlemix/sh...ad.php?t=23214
OBH dobbelt:)
![]()
Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?
aalisa`s dagbok-klodring
aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa
Jeg liker dobbel dobbel best,vi er så glad vaffel at......![]()
Kjøpte meg dobbelt for ca. 1 år siden. Før det hadde jeg mammas gamle jern som jeg tok med meg da jeg flyttet for meg selv som 17 åringDet stekte godt, men ledningene hang og slang, og jeg følte det ikke trykt lengre å bruke det. Dessuten var det stygt å se til ;o) Men syntes jeg kunne kaste det med god samvittighet etter så mange år i bruk. Det var godt å få et dobbelt, men det steker ikke like godt som det gamle
![]()
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Der sier du noe, det har jeg merket meg jeg også. De to siste jernene jeg har hatt steker ikke på langt nær så bra som det gamle jeg hadde som jeg arvet fra mamma. Lurer på hvorfor det er sånn at nye ting faktsik er dårligere enn de tingene som ble laget før. Har jo merket dette med komfyrene mine også. Det er jo de gamle tingene som faktisk er bra og holdbar. Underlig.
Har enkelt..... hater å steke vafler, så det er veldig sjelden det blir laget her i huset.....
Har enkelt jern jeg og tror ikke jeg kommer til og kjøpe meg dobbelt noen gang, har prøvd noen dobbeltjern når jeg har vært borte hos folk men må si jeg liker de ikke jeg, greit nok at en steker vaffel dobbelt så fort men synes ikke de steker så bra jeg...
Dette var en kjekk tråd :smile:
Nå vet jeg at det lønner seg å kjøpe et jern til i stedenfor et dobbeltkjempelurt
![]()
Bloggen min
Bokmerker (linker)