Hvor har det blitt av den bursdaglisten som var her?savner den jeg!
Hvor har det blitt av den bursdaglisten som var her?savner den jeg!
Når hadde vi det?? kan ikke jeg huske en gang *flirer*
Sist endret av dragonfly; 07-04-08 kl 12:52.
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Vet ikke når tid,men husket vertfall at jeg la inn alle barna mine,trur det var slik at andre kunne sende bursdagskort til de som hadde bursdag
Vi bruker kalenderen nå... legg barna dine inn der.. om du får til :smile:
Må få sjefa til å se på den .. er noe galt..
Bloggen min
Noe er definitivt galt ja - Dragen .- du har lagt inn at Tulla hadde bursdag hver dag i april 2006
For å få opp bursdagskalenderen må dere gå inn på Diverse og velge kalender. Dere får da opp kalender for 2006 - (hvis dere ikke kommer direkte inn) Og da må dere logge inn øverst i høyre hjørne (ikke spør om hvorfor for det aner jeg ikke) Deretter må dere gå nedover siden og ganske langt ned på høyre side kan dere velge hvilken mnd og hvilket år dere vil vise. Da får dere opp den rette. Tungvindt ja- men jeg aner ikke hva som er galt eller hva som kan gjøres for å rette det opp.
Men, Adele5 - vi har ikke noen ordning med bursdagskort her inne på skravlesidene i allefall. Her bruker vi å lage en hilsningstråd på forumet til de som har bursdag.
Mente ikke her inne på skravlesidene,men på forsiden,det var en link på venstre side![]()
Okey - det aner jeg ingeting om. Det er utrolig sjelden jeg er på forsiden. :humre:
Ååååhh... på selve barnemix siden??
Der var det kanskje en gang i tiden en slik side man kunne legge inn bursdager på ja..trur eg...men da er det i såfall lenge siden.. lurer på om jeg hadde tulla der...
Søren - nå må jeg tenke også![]()
Bloggen min
:galsf:Lurte på om jeg hadde blitt tullete her..og tatt sånn feil.trur ikke det er så veldig lenge side de hadde det...![]()
Nå er ungene mine blitt ganske så store da men jeg har hvertfall hatt nytte av denne:
www.temafest.no
Mange ideer og mye fin dekor man kan kjøpe. Datteren min hatte Hollywood-tema sist bursdag.
Vi bruker bare å invitere klassekamerater og de som bor nærmest (som hun er mest sammen med utenom de i klassen)
![]()
Bokmerker (linker)