Vi planlegger å reise en tur til Skara sommarland i sommer. Men, å bare reise dit blir liksom litt lite. Har dere noen tips til fine feriemål i området fra grensa og ned til Gøteborg?
Vi planlegger å reise en tur til Skara sommarland i sommer. Men, å bare reise dit blir liksom litt lite. Har dere noen tips til fine feriemål i området fra grensa og ned til Gøteborg?
Hei Kari
Skara er toppers, vi var der i 2004. Hvis dere skal lenger ned og innover, så kan også Vimmerby, Astrid Lindgrens verden være et meget godt valg, men det er ca 24 mil fra Skara. Ellers så har dere jo Borås dyrepark, og ikke minst Liseberg da.
God tur og god ferie.....
Jeg har lagt ut på en liten vandring, kommer kanskje tilbake en gang.......
Det er et sånt fint sted et sted litt utenfor Strömstad også, men nå kommer jeg ikke på hva det heter. Skal tenke på det. Skara og Astrid Lindgrens verden er fine steder. Er dere i Astrid Lindgrens verden bør dere for moro skyld også legge turen innom Katthult og kanskje Vimmerby.
Karlstad er en koselig by synes vi, men vet ikke om det er noe særlig med parker og sånt der da. Laban- og Laolinaparken er fjernet, tror jeg. (evt ligger det et spahotell ikke så langt fra Skara :) (se under Spa-omtaler). Evt ligger Sunne i nærheten av karlstad med et enda finere spahotell ;)
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Vi skal og til sverige:flag41: ,der har vi feriert i 6 år no,Siden vi har små barn enda så kjører vi til strømstad og ikke lenger inn i lande , stortrivest der på en plass som heter Daftö feriesenter http://www.dafto.com/ ,der har du alt du trenger for både voksne og barn,underholdning som teater lekeland,resturang,butikk ,cafeer,baseng,utleige av båt ,sykler,spa og mye mer![]()
Er du i shopping humør bør du ta turen hit: http://www.gekas.se/index.asp
Ellers er jo Liseberg en selvfølge.
Hvis det er en person du ikke liker, så er det ikke det mennesket det er noe galt med... Det du ikke liker, er den måten DU føler deg, når du er sammen med denne personen...
Mammaen til Gutt født 86. Gutt født 88.Gutt født 98 og gutt født 01:galsf:
De har High chapparal der også.. ikke så langt unna skarahvis det eksisterer ennå... cowboy land
![]()
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Dere tar ferje fra Sandefjord til Strömstad ja????????? Eller omvendt på returen??????? pliiiiiiiis![]()
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Herlige cammie :sa6:
Dere kan ikke ta noen annen vei Kari... du ser jo det![]()
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Hei sjøl Gutten - hyggelig å se deg innom.![]()
Det tar jeg som en invitasjon. :smile: Vi får se hva vi får til.
Ellers - tusen takk for tips alle sammen.Bare fyll på hvis dere kommer på noe mer.
Et spm foresten .- dere som har vært i Liseberg. Hvilken aldersgruppe er det det passer beste for. Poden er 10 år og ikke veldig bevandret i disse halsbrekkende tivoliattraksjonene. Men, han vil veldig gjerne. Jeg slipper han ikke alene, og vi foreldrene er noen pingler av dimensjoner.
Vi har derfor planer om en tur til .....åh hva er det det heter rett uttafor Oslo da..... pokker - husker ikke - men dere skjønner helt sikkert- men uansett vi har planer om å dra dit en tur i løpet av sommeren - og da har vi planer om å kidnappe søskenebarnet på 16 - sånn at vi har noen som kan være med å kjøre litt
![]()
Vi var i Liseberg for snart to år siden og det var masse å gjøre da for to 4-5 åringer og en 8åring. Som de kunne gjøre aleine. De store tingene er det høde eller aldes grenser på.
er det Tusenfryd du mener?
Hvis det er en person du ikke liker, så er det ikke det mennesket det er noe galt med... Det du ikke liker, er den måten DU føler deg, når du er sammen med denne personen...
Mammaen til Gutt født 86. Gutt født 88.Gutt født 98 og gutt født 01:galsf:
:humre: Jepp - Tusenfryd var det.![]()
De har litt av hvert på Liseberg da - både for "pyser" og modige :)
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Bokmerker (linker)