+ Svar på tråd
Side 3 av 3 FørstFørst 1 2 3
Viser resultatene 31 til 38 av 38

Tråd: 17. mai - hvis du fikk bestemme

Innmeldt
    Sep 2004
    Alder
    53
    Poengstyrke
    17
    Kort og godt, at det blir sol, husker ikke sist det var sol og litt varmt på 17 mai :0( For to år siden var det så mye snø vi gikk på ski i toget

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Lise Se innlegg
    Godt =)

Nei vi har ikke Hm her, og på nett er utvalget elendig, det er rett og slett til å miste motet av, jeg er ikke høy og har utstående mage - brokk midt på magen. Så dermed er det et kjempeproblem å finne noe som ser pent ut, og kraftige overarmer - så værsgo å bli tullat.

Men nu sjekkes jeg for stoffskifte for legen reagerte på uvanlig høy vektoppgang på kort tid, endelig våkner han på det område i stede for bare å be meg begynne trimme, hadde det hjulpet hadde jeg jo vært syltynn nu
    Men du Lise – den fine drakten du giftet deg i da? Den var jo kjempeflott!!! Kan du ikke bruke den da?

Innmeldt
    Aug 2002
    Alder
    52
    Poengstyrke
    26
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Lise Se innlegg
    Godt =)

Nei vi har ikke Hm her, og på nett er utvalget elendig, det er rett og slett til å miste motet av, jeg er ikke høy og har utstående mage - brokk midt på magen. Så dermed er det et kjempeproblem å finne noe som ser pent ut, og kraftige overarmer - så værsgo å bli tullat.

Men nu sjekkes jeg for stoffskifte for legen reagerte på uvanlig høy vektoppgang på kort tid, endelig våkner han på det område i stede for bare å be meg begynne trimme, hadde det hjulpet hadde jeg jo vært syltynn nu
    Syntes Kapahl har mye fine klær i store størrelser, der finner jeg alltid noe. Tror jeg kjøper omtrent alle klærne mine der for tiden. Så har jo vi fått butikken ZIZZI her på Madla, de har mye lekre klær men i en litt høyere prisklasse..

Klikk på kattene for tilbakemelding i dagboken min

Klem fra Tove, mamma til Thomas 24 , Daniel 17 og Sara 12

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Sitat Opprinnelig lagt inn av sol Se innlegg
    Men du Lise – den fine drakten du giftet deg i da? Den var jo kjempeflott!!! Kan du ikke bruke den da?
    Jo, men den er tynn så jeg kommer til å fryse ihjel

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Tove Se innlegg
    Syntes Kapahl har mye fine klær i store størrelser, der finner jeg alltid noe. Tror jeg kjøper omtrent alle klærne mine der for tiden. Så har jo vi fått butikken ZIZZI her på Madla, de har mye lekre klær men i en litt høyere prisklasse..
    Her har de et elendig utvalg, mye svart, innsvinget, store mønstre, striper ja i det hele tatt mye glorete

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    28
    Varsel for lørdag 17.05.2008

Varsel time for time

Morgen kl 6 – kl 12

Delvis skyet. Lett bris, 3,7 m/s fra vest-nordvest. 0 mm nedbør.

Dagtid kl 12 – kl 18

10° Delvis skyet. Laber bris, 5,8 m/s fra nord. 0 mm nedbør.

Kveld kl 18 – kl 24

Sol. Frisk bris, 8,1 m/s fra nord. 0 mm nedbør.

Jeg tror jeg skal overleve.

Er enig med sol at dagen blir litt som man gjør det til. Og akkurat nå føler jeg at vår 17.mai er tilnærmet perfekt.

Vi starter med barnetoget kl.09.45 Jeg går med klassen min. Etter barnetoget møter vi venner og rusler på byen/spiser is, og så er det leker for barna. Ca 13.00 spiser vi hos mine foreldre, rømmegrøt og spekemat. Borgertoget går 15.00, det bruker vi å se på. Evt. gå sammen med svømmegruppa (gjør nok det iår siden Emil svømmer og jeg er i styret). Og etter det møtes vi en gjeng her ( ca 4-5 familier) og griller. En familie har med hjemmelaget potetsalat, en kake og en vanlig salat. Så holder alle sin egen grillmat og vi holder "huset". Da er det godt fordelt.

Kvelden avsluttes når vi ønsker det.
    Storebror og Emil 8 år
    Blogg
    When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Her sner det - ekke de stilig da

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Åh - jeg blir rent "misunnelig" på oppleggene som dere har. Skulle ønske at vi hadde mulighet til å ha noe slikt opplegg her. Det dere beskriver er jo slik jeg ser for meg drømme 17. mai jo.

Jeg er forsåvidt enig at dagen blir det man gjør den til. Men, som sagt, de tingene jeg ikke styrer - de er lagt til slike tidspunkt at det ikke er mulig å gjøre så veldig mye mer ut av dagen. Nå var jo denne tråden ikke ment som noen klagetråd heller... det jeg tenkte var å se hva folk kunne ha tenkt seg til å bruke dagen til, eller hvordan man kunne tenke seg til å feire. Det er jo veldig morsomt å se at det er så mange som faktisk setter pris på måten vi feirer i dag.

+ Svar på tråd
Side 3 av 3 FørstFørst 1 2 3

Lignende tråder

1. Hvis.....
    av Lise i kategorien Barnas gullkorn
    Svar: 6
    Siste innlegg: 24-12-05, 15:30
  2. Svar: 15
    Siste innlegg: 05-10-05, 11:35

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler