Hedda hadde så lyst å spise på restaurant i dag, så vi tok turen inn til Stavanger. Valget falt på en mongolsk restaurant og ungene STORspiste. Litt skeptisk til at maten ikke var helt slik mor lager den hjemme, men hjelpe meg så de spiste når de endelig begynte å smake. Sondre ville spise med pinner og han fikk det til med en gang. Han spiste hele middagen med pinner - han var faktisk flinkere enn meg...Hedda på sin side brukte pinnene til å dirigere bakgrunnsmusikken med.
Begge ungene var helt enig i at vi skulle gå å spise der en annen gang også. Kjenner det er godt at jeg nå etter hvert kan ta ungene med og spise uten å måtte bestille pommesfrites og pølser til dem. Barnemenyene på restauranter er jo rett og slett en skam... Hvorfor skal barna bli servert "søppelmat" på restauranter?

Hedda på sin side brukte pinnene til å dirigere bakgrunnsmusikken med.
Begge ungene var helt enig i at vi skulle gå å spise der en annen gang også. Kjenner det er godt at jeg nå etter hvert kan ta ungene med og spise uten å måtte bestille pommesfrites og pølser til dem. Barnemenyene på restauranter er jo rett og slett en skam... Hvorfor skal barna bli servert "søppelmat" på restauranter?
8 og 6 år

Skulle ønske de kunne spist ris og grønnsaker...

og 

og Sara 12
Men det er jo junkfood da, og ikke verdens sunneste...

Bokmerker (linker)