Da har jeg vært hos jordmor for første gang!Jeg har vært litt nervøs de siste dagene, for det lille jeg hadde av symptomer har bare blitt borte.. Så det var veldig deilig når jeg skulle til JM i dag! :smile:
JM er ei veldig koselig dame! Ho hadde god tid til å høre hva jeg hadde og si, og ho forklarte slik at jeg forsto ORDENTLIG hva ho mente! Ho tok blodprøve og jeg hadde jo med urinprøve, og alt var i sin skjønneste orden!![]()
Jeg forklarte at jeg var litt urolig pga de forsvunnende symptomene, så ho tok utvendig UL på meg! Og der var verdens fineste lille skapning!!Hjertet slo jevnt og trutt, og ho sa at alt var perfekt!! Fikk med bilde, så jeg stakk innom jobben til gubben så han også fikk sett det! Han bare smilte!!
Jeg fortalte han i går at jeg ikke hadde noen symptomer mer, så han var litt bekymra. Men tror det hjalp veldig når han fikk sett ul bildet!
Så nå er det bare å vente til desember kommer og vi får hile på den lille!Jeg har sagt til megselv at jeg ikke skal kjøpe noe til h*n før jeg er kommet over 12 uker, men jeg klarte ikke å la vær i stad.. Gikk forbi en barnebutikk, og måtte bare gå innom.. Der hadde de jo den søteste lille sparkebuksa i verden! Så jeg måtte bare!
Håper ikke det har vært for mye å lese gjennom.. Har bare så utrolig mye tanker i hue nå.. Og de må jo komme ut et sted..Takk for at du leste gjennom!
![]()

Jeg har vært litt nervøs de siste dagene, for det lille jeg hadde av symptomer har bare blitt borte.. Så det var veldig deilig når jeg skulle til JM i dag! :smile:
Hjertet slo jevnt og trutt, og ho sa at alt var perfekt!! Fikk med bilde, så jeg stakk innom jobben til gubben så han også fikk sett det! Han bare smilte!!
Jeg har sagt til megselv at jeg ikke skal kjøpe noe til h*n før jeg er kommet over 12 uker, men jeg klarte ikke å la vær i stad.. Gikk forbi en barnebutikk, og måtte bare gå innom.. Der hadde de jo den søteste lille sparkebuksa i verden! Så jeg måtte bare! 
Takk for at du leste gjennom!
Svar med sitat

kjenner til den også.. blir mer virkelig da 

Kevingullet juni-03 

Bokmerker (linker)