Har startet en del tråder ,men de glir fort bort i snikk snakk![]()
Blir litt feil å si at de glir bort i snikksnakk, alle tråder som er nye vises hos alle sammen, men det er ikke alle som fenger like mye og som etter at en har gitt en kommentar, ikke er mer å si i =)
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Alle tråder lever sitt eget liv etter at de blir startet. Som regel blir det snikksnakk etter at alle har sagt det de mener om tema. Og litt tulle snakk i slutten av tråder gjør da vel ikke noe :)
Det var ikke sånn jeg mente detmed snikk snakk
Når en starter en tråd så snakker man mye rundt det temaet,men ofte kommer opp andre ting som ikke har med den tråden og det blir ofte dratt ut,men det gjør for all del ikke meg noe,bare hyggelig det.
Men det ,det var snakk om her var at tråden blir flyttet til småsnakk dersom det ble snikk snakk
Det er stort sett bare sånn skjitprat tråder som blir flyttet. Jeg må faktisk innrømme at det er oftere at jeg flytter tråder FRA småsnakk og over i andre kategorier - enn andre veien. Så snikk snakk i seg selv er ikke nok, det er stort sett opprydding etter et par ikke navgitte sjeler () som resulterer i flytting.... og da snakker vi seriøst skjitprat.
![]()
Bokmerker (linker)