+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultatene 16 til 24 av 24

Tråd: til Alfa ang stikkord

Innmeldt
    Mar 2008
    Alder
    38
    Poengstyrke
    6

Vs1

Sitat Opprinnelig lagt inn av Kari Se innlegg
    Ergo er løsningen forsatt at Adele må skrive seg opp til ny smily. Og jeg har nå sjekket Adele, du får ny smily når du har skrevet 400 innlegg.

Ok,takker for at du har tatt deg tid til og se på det.skal skrive så det fyker
    Det er som regel bare småsnakk her inne så det tar seg tid og få poenger
    Min lille verden/blogg/ Div.nye bilder!
    hjemmesiden vår

:dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose:

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Adele5 Se innlegg
    Jeg er fæl til å legge trådene inn på småsnakk, skal skjerpe meg der :smile: glemmer at man ikke kan gi poeng eller får registrert innleggene der

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Det er bare å starte noen tråder selv i andre kategorier. (men.... er det småsnakk - så blir det flyttet til småsnakk )

Innmeldt
    Mar 2008
    Alder
    38
    Poengstyrke
    6

Vs1

Har startet en del tråder ,men de glir fort bort i snikk snakk
    hjemmesiden vår

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Blir litt feil å si at de glir bort i snikksnakk, alle tråder som er nye vises hos alle sammen, men det er ikke alle som fenger like mye og som etter at en har gitt en kommentar, ikke er mer å si i =)

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Alle tråder lever sitt eget liv etter at de blir startet. Som regel blir det snikksnakk etter at alle har sagt det de mener om tema. Og litt tulle snakk i slutten av tråder gjør da vel ikke noe :)

Innmeldt
    Mar 2008
    Alder
    38
    Poengstyrke
    6
    Det var ikke sånn jeg mente detmed snikk snakk
    Når en starter en tråd så snakker man mye rundt det temaet,men ofte kommer opp andre ting som ikke har med den tråden og det blir ofte dratt ut,men det gjør for all del ikke meg noe,bare hyggelig det.

Men det ,det var snakk om her var at tråden blir flyttet til småsnakk dersom det ble snikk snakk
    hjemmesiden vår

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Det var ikke sånn jeg mente detmed snikk snakk
    Når en starter en tråd så snakker man mye rundt det temaet,men ofte kommer opp andre ting som ikke har med den tråden og det blir ofte dratt ut,men det gjør for all del ikke meg noe,bare hyggelig det.

Men det ,det var snakk om her var at tråden blir flyttet til småsnakk dersom det ble snikk snakk
    Det er stort sett bare sånn skjitprat tråder som blir flyttet. Jeg må faktisk innrømme at det er oftere at jeg flytter tråder FRA småsnakk og over i andre kategorier - enn andre veien. Så snikk snakk i seg selv er ikke nok, det er stort sett opprydding etter et par ikke navgitte sjeler ( ) som resulterer i flytting.... og da snakker vi seriøst skjitprat.

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Kari Se innlegg
    Det er stort sett bare sånn skjitprat tråder som blir flyttet. Jeg må faktisk innrømme at det er oftere at jeg flytter tråder FRA småsnakk og over i andre kategorier - enn andre veien. Så snikk snakk i seg selv er ikke nok, det er stort sett opprydding etter et par ikke navgitte sjeler ( ) som resulterer i flytting.... og da snakker vi seriøst skjitprat.
    Og selv da er det større muliget for at det bare klipper ut av tråden så skjitpraten får en egen tråd i stede :smile:

+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan poste nye tråder
  • Du kan poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine