Vi skal til å sprenge utenfor hos oss. Det blir på andre siden av huset i forhold til der hvor hundegården er, men for sikkerhetskyld så tør jeg ikke la Kira være der. Har ingen som kan passe henne så jeg har vurdert og ta henne med på jobb. Da blir det mye å ligge i bilen men har muligheten for en liten luftetur ved behov. På denne tiden pleier hun likevel å ligge å sove enten i hundegården eller inne i huset. Hun liker seg veldig godt i bilen. Det er snakk om periode på 3-4 uker. Selv om det skal være trygt og ha henne både i hundegården og i huset så synes jeg det er en for stor sjanse og ta for man har jo aldri noen garanti for at det ikke skal gå noe galt. Redd ville hun sikkert også bli for sprengingen skal også foregår helt inntil husveggen. Hva ville dere ha gjort?

Svar med sitat

Men, hvis du ikke få plass til det, hvordan er hun hvis du lar henne ligge alene i bilen utenfor buret? Er hun forsatt rolig? Hvis hun er det så finnes det hundeseler for sikring i bil til når du kjører, sånn hvis bur ikke er et alternativ.

Bokmerker (linker)