+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 20

Tråd: Dyreplageri?

Innmeldt
    Apr 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    15

Dyreplageri?

Vi skal til å sprenge utenfor hos oss. Det blir på andre siden av huset i forhold til der hvor hundegården er, men for sikkerhetskyld så tør jeg ikke la Kira være der. Har ingen som kan passe henne så jeg har vurdert og ta henne med på jobb. Da blir det mye å ligge i bilen men har muligheten for en liten luftetur ved behov. På denne tiden pleier hun likevel å ligge å sove enten i hundegården eller inne i huset. Hun liker seg veldig godt i bilen. Det er snakk om periode på 3-4 uker. Selv om det skal være trygt og ha henne både i hundegården og i huset så synes jeg det er en for stor sjanse og ta for man har jo aldri noen garanti for at det ikke skal gå noe galt. Redd ville hun sikkert også bli for sprengingen skal også foregår helt inntil husveggen. Hva ville dere ha gjort?

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Tatt henne med på jobb, om hun trives i bilen så går det greit - men husk ha vinduene på gløtt, og blir det skikkelig varmt ikke ha henne i bilen da

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Jeg ville tatt henne med på jobb. Tror ikke hun vil ha noe godt av å være hjemme redd og alene under sprengning

Innmeldt
    Apr 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    15
    Starter i ny jobb neste uke og da blir jeg selv stor sett i bilen så det er ingen fare for at det blir for varmt. Har ac og de korte turene jeg har borte ifra bilen vil selvfølegelig vinduene være åpne

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    lykke til i ny jobb :) og med å ha vofsen med deg :)

Innmeldt
    Jun 2006
    Alder
    26
    Poengstyrke
    6
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Lise Se innlegg
    Tatt henne med på jobb, om hun trives i bilen så går det greit - men husk ha vinduene på gløtt, og blir det skikkelig varmt ikke ha henne i bilen da
    Signerer her! Lykke til i ny jobb!

Adine

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Helt klart tatt henne med i bilen, hun har det mye bedre sammen med deg en i et buldrende hus.

Og lykke til i ny jobb. :tvitvi:
    Sist endret av Klara; 26-05-08 kl 16:27.

Innmeldt
    Apr 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    15
    Sitat Opprinnelig lagt inn av pippi69 Se innlegg
    lykke til i ny jobb :) og med å ha vofsen med deg :)
    Tusen takk

Innmeldt
    Apr 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    15
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Elaisa Se innlegg
    Signerer her! Lykke til i ny jobb!
    Tusen takk

Innmeldt
    Apr 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    15
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Kari Se innlegg
    Helt klart tatt henne med i bilen, hun har det mye bedre sammen med deg en i et buldrende hus.

Og lykke til i ny jobb. :tvitvi:
    Tusen takk

Innmeldt
    Apr 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    15
    Kom til å tenke på en viktig ting. Håper bare jeg får plass til buret i den nye bilen jeg får

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Lillian Se innlegg
    Kom til å tenke på en viktig ting. Håper bare jeg får plass til buret i den nye bilen jeg får
    Et litt viktig element ja. Men, hvis du ikke få plass til det, hvordan er hun hvis du lar henne ligge alene i bilen utenfor buret? Er hun forsatt rolig? Hvis hun er det så finnes det hundeseler for sikring i bil til når du kjører, sånn hvis bur ikke er et alternativ.

Innmeldt
    Apr 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    15
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Kari Se innlegg
    Et litt viktig element ja. Men, hvis du ikke få plass til det, hvordan er hun hvis du lar henne ligge alene i bilen utenfor buret? Er hun forsatt rolig? Hvis hun er det så finnes det hundeseler for sikring i bil til når du kjører, sånn hvis bur ikke er et alternativ.

Hun ligger løs bak i caddyen vår og det er ingen problem, det ligger vel der at jeg føler det tryggere og ha henne i bur. Blir vel nesten på samme måten som og ha ungene i barnesete mens de er små

Innmeldt
    Mar 2008
    Alder
    38
    Poengstyrke
    6
    Starter i ny jobb neste uke og da blir jeg selv stor sett i bilen så det er ingen fare for at det blir for varmt. Har ac og de korte turene jeg har borte ifra bilen vil selvfølegelig vinduene være åpne

Lykke til med ny jobb
    Min lille verden/blogg/ Div.nye bilder!
    hjemmesiden vår

:dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose:

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Hun ligger løs bak i caddyen vår og det er ingen problem, det ligger vel der at jeg føler det tryggere og ha henne i bur. Blir vel nesten på samme måten som og ha ungene i barnesete mens de er små
    Når buret ikke er mulig er sikkerhetsselen et godt alternativ. http://nettbutikk.bbs.no/nettbutikk/...&type=fullsize Bedre enn å ha hunden løs i bilen.

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SistSist

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine