Mine foreldre har sølvbryllupsdag nå den 18 i denne mnd, neste fredag skal vi til de og feire dagen deres...
Hva gir man i gave da?
De har jo alt de trenger...
Gavetips mottas med stor takk :)
Gavekort i en bestemt butikk kanskje?? eller en reise med hurtigruten.. behøver jo ikke ta den dyreste turen ;)
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Blomster passer til alle som har alt,en god flaske konjakk ,vin-
Et fint bilde av barna,gavekort :)
Bloggen min
[quote=Tove;491001]he
Nei ikke gammel..bare gift tidlig
Snart bestemor du da...he.he![]()
Slipsnål i sølv til ham og sølvsmykke til henne?
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
1.5 år til sølvbryllup her....
Gave..spør dem,,,syns en reise er en god ide, men kan jo fort bli dyrt. Så feks hjemmelaga gavekort til reise.....
Hvis det er en person du ikke liker, så er det ikke det mennesket det er noe galt med... Det du ikke liker, er den måten DU føler deg, når du er sammen med denne personen...
Mammaen til Gutt født 86. Gutt født 88.Gutt født 98 og gutt født 01:galsf:
Vanskelig å komme med forslag når man ikke kjenner dem :) Slipsnål til min far f.eks ville vært fullstendig skivebom. Kan være han hadde på slips en gang i 84Mansjettknapper er kanskje noe man kan gi ? Er dere mange søsken som kan spleise på gave ?
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Har hatt hardangerbestikk iallefall i 15 år, det brukes daglig, å jeg elsker det :) Det holder seg skarpt og like fint :) Pleier å kjøpe nye deler til det når jeg finne på tilbud eller salg. Det fine med hardangerbestikk er at om man mister en del, så kan man kjøpe bare en del. Man må ikke kjøpe 6 eller 12 nye deler.
Hardanger bestikk er genialt
Samler på det selv og elsker det![]()
Bloggen min
Bokmerker (linker)