+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 21

Tråd: scary.......

Innmeldt
    Apr 2003
    Alder
    55
    Poengstyrke
    12

scary.......

jeg har kjøpt ferieturen på nett, :hæ:
    jeg skal som sedvanlig til Malaysia og gikk til mitt vanlige reisebyrå for å kjøpe billett, men det var ikke enkelt gitt.... utreisen var grei. hjemreisen..... ingen ledig seter på den ønskete dato. helt fullt sa mannen:hæ: jeg kunne få en plass 12 august i stedet for 16. det er mange dagers forskjell men det var også nødvendig at jeg booket minst 2 netter på hotell for å få billett KLM hadde bestemt at det kun skulle selges pakketurer og da må det være hotell . jeg reserverte billetten og tuslet hjem for å sjekk andre muligheter..... jeg koblett meg opp på travellink og fikk billetter på ømsket utreise og retur på ønsket flight no problem og sparte 2400 kr. så for første gang reiser jeg elektronisk til Asia.... (noe jeg ellers bare gjør innenlands) scary for kortet jeg har brukt går ut i juli og da har jeg nytt kort når jeg reiser.....lurer på om jeg klarer å ikke ha papirbillett i vesken...... begynner å bli gammal hvet dere.... men skitt Malaysia ....... here i come..... Salamat Datang
    mamma til 3 store barn,
    Hege 27 ,gift m/Øyvind
    Erlend 23 , Cecilie 21,samboer m/Jan Erik:me7:
    Mormor til storebror Mathias 3 år
    og lille Emma:carriage:

Innmeldt
    Nov 2006
    Alder
    41
    Poengstyrke
    31
    Lykke til .
    det går sikkert såååååååå bra!!!!

Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
    når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?

aalisa`s dagbok-klodring
    aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    39
    Poengstyrke
    40
    Utrolig hva man får til bare man setter seg og holder hodet kaldt

Riktig godt tur - høres deilig ut

Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret

Bloggen min
    Babe In Total Control of Herself

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Fikk du ikke billett via mailen din ? Den kan du skrive ut, så er den akkurat like god som en billett du får på reisebyrå :) Jeg skriver alltid ut ett par slike i tilfelle man mister kort eller andre problemer oppstår :) Ønsker deg en god ferie :)

Innmeldt
    Mar 2008
    Alder
    38
    Poengstyrke
    6
    Så flott at du fikk spart så mange penger da,Lykke til på turen hvertfall
    Min lille verden/blogg/ Div.nye bilder!
    hjemmesiden vår

:dagens-rose::dagens-rose::dagens-rose:

Innmeldt
    Apr 2003
    Alder
    55
    Poengstyrke
    12
    Sitat Opprinnelig lagt inn av pippi69 Se innlegg
    Fikk du ikke billett via mailen din ? Den kan du skrive ut, så er den akkurat like god som en billett du får på reisebyrå :) Jeg skriver alltid ut ett par slike i tilfelle man mister kort eller andre problemer oppstår :) Ønsker deg en god ferie :)
    joda har jo billet på mail som er skrevet ut i ca 5 eksemplar tror jeg forløpig..... men det er liksom så trygt å ha den billetten klar i vesken da ser du..... reservasjonsnummeret er lagret på mobilen også i tilfelle... man hvet jo ikke ...og så har jeg satt opp at billetten kun gjelder med passet som legimitasjon og da er det ikke så lett å bruke for andre om noe skulle skjedet er bare det med forandringer når man blir så gammal som jeg....
    mamma til 3 store barn,
    Hege 27 ,gift m/Øyvind

Innmeldt
    Aug 2004
    Alder
    48
    Poengstyrke
    9
    Ta en kopi av passet ditt da.....Lur å ha itilfelle rottefelle
    Hvis det er en person du ikke liker, så er det ikke det mennesket det er noe galt med... Det du ikke liker, er den måten DU føler deg, når du er sammen med denne personen...

Mammaen til Gutt født 86. Gutt født 88.Gutt født 98 og gutt født 01:galsf:

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    38
    Så bra at du sparte så mye penger da. Den summmen får du jo en hel del for der nede!! Det går nok helt superdupert ;o)
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Apr 2003
    Alder
    55
    Poengstyrke
    12
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Tornerose Se innlegg
    Så bra at du sparte så mye penger da. Den summmen får du jo en hel del for der nede!! Det går nok helt superdupert ;o)
    jepp og rette tiden i malaysia er i august for da feirer de nasjonaldagen
    ....31 august er det og i den forbindelse saå er det MEGA sale all over... dv.s 70% avslag på det meste... og stortsett ikke under 50% avslag på designer ting/klær.... og shoppingsentre er det flust med...... problemet er at det er en grense for hvor mye en kan ta med seg i bagasje ... og det er 20 kilo burde hvert det dobbelte etter min mening vel det blir å begrense det en tar med av klær og vaske ofte, da blir det plass til mere... og så er det jo så billigt å få klærne vasket der nede.... det blir nok en fin ferie i år også.....
    mamma til 3 store barn,
    Hege 27 ,gift m/Øyvind

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Sitat Opprinnelig lagt inn av annesil Se innlegg
    joda har jo billet på mail som er skrevet ut i ca 5 eksemplar tror jeg forløpig..... men det er liksom så trygt å ha den billetten klar i vesken da ser du..... reservasjonsnummeret er lagret på mobilen også i tilfelle... man hvet jo ikke ...og så har jeg satt opp at billetten kun gjelder med passet som legimitasjon og da er det ikke så lett å bruke for andre om noe skulle skjedet er bare det med forandringer når man blir så gammal som jeg....
    Må le litt, du er søt

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    39
    Poengstyrke
    40
    ....31 august er det og i den forbindelse saå er det MEGA sale all over... dv.s 70% avslag på det meste... og stortsett ikke under 50% avslag på designer ting/klær.... og shoppingsentre er det flust med...... problemet er at det er en grense for hvor mye en kan ta med seg i bagasje ... og det er 20 kilo burde hvert det dobbelte etter min mening vel det blir å begrense det en tar med av klær og vaske ofte, da blir det plass til mere... og så er det jo så billigt å få klærne vasket der nede.... det blir nok en fin ferie i år også.....
    Kan du ikke reise ned med 0 i kofferten da?? kun for den første dagen samt toalett mappa?? da har du litt mer å gå på

Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret

Bloggen min
    Babe In Total Control of Herself

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Søteste Annesil - send hjem i posten klær davel =) Det gjorde min svigersøster da hun var i australia, sendte med båt og greier, tok lang tid men du og du som ho fikk shoppa

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Apr 2003
    Alder
    55
    Poengstyrke
    12
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Lise Se innlegg
    Søteste Annesil - send hjem i posten klær davel =) Det gjorde min svigersøster da hun var i australia, sendte med båt og greier, tok lang tid men du og du som ho fikk shoppa
    joda god ide det da..... men jeg henger bare klærne mine igjen der nede jeg da så slipper jeg å ta med neste gangHar gjort det før ser du , men i høst så ryddet jeg og og gav bort så nå er det bare ett omslags skjørt og 2 par sandaler der nede og det er litt lite..... også er jo asiatene litt kortere en oss nordboere da.... så det er ikke alltid like lett å finne klær til meg selv..... men julegaver skal det bli og baby kjoler.....
    mamma til 3 store barn,
    Hege 27 ,gift m/Øyvind

Innmeldt
    Apr 2003
    Alder
    55
    Poengstyrke
    12
    Sitat Opprinnelig lagt inn av pippi69 Se innlegg
    Må le litt, du er søt
    hehehehehe første gang jeg har hørt meg omtalt som søt da men takk skal du ha
    mamma til 3 store barn,
    Hege 27 ,gift m/Øyvind

Innmeldt
    Nov 2006
    Alder
    41
    Poengstyrke
    31
    ....31 august er det og i den forbindelse saå er det MEGA sale all over... dv.s 70% avslag på det meste... og stortsett ikke under 50% avslag på designer ting/klær.... og shoppingsentre er det flust med...... .
    *sukk*
    Blir lit grønn her nå jeg altså.. men bare litt

Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
    når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?

aalisa`s dagbok-klodring
    aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SistSist

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine