jeg har kjøpt ferieturen på nett, :hæ:
jeg skal som sedvanlig til Malaysia og gikk til mitt vanlige reisebyrå for å kjøpe billett, men det var ikke enkelt gitt....utreisen var grei. hjemreisen..... ingen ledig seter på den ønskete dato. helt fullt sa mannen:hæ: jeg kunne få en plass 12 august i stedet for 16. det er mange dagers forskjell men det var også nødvendig at jeg booket minst 2 netter på hotell for å få billett KLM hadde bestemt at det kun skulle selges pakketurer og da må det være hotell . jeg reserverte billetten og tuslet hjem for å sjekk andre muligheter..... jeg koblett meg opp på travellink og fikk billetter på ømsket utreise og retur på ønsket flight no problem og sparte 2400 kr.
så for første gang reiser jeg elektronisk til Asia.... (noe jeg ellers bare gjør innenlands) scary for kortet jeg har brukt går ut i juli og da har jeg nytt kort når jeg reiser.....lurer på om jeg klarer å ikke ha papirbillett i vesken...... begynner å bli gammal hvet dere.... men skitt Malaysia ....... here i come..... Salamat Datang

utreisen var grei. hjemreisen..... ingen ledig seter på den ønskete dato. helt fullt sa mannen:hæ: jeg kunne få en plass 12 august i stedet for 16. det er mange dagers forskjell men det var også nødvendig at jeg booket minst 2 netter på hotell for å få billett KLM hadde bestemt at det kun skulle selges pakketurer og da må det være hotell . jeg reserverte billetten og tuslet hjem for å sjekk andre muligheter..... jeg koblett meg opp på travellink og fikk billetter på ømsket utreise og retur på ønsket flight no problem og sparte 2400 kr.
så for første gang reiser jeg elektronisk til Asia.... (noe jeg ellers bare gjør innenlands) scary for kortet jeg har brukt går ut i juli og da har jeg nytt kort når jeg reiser.....lurer på om jeg klarer å ikke ha papirbillett i vesken...... begynner å bli gammal hvet dere.... men skitt Malaysia ....... here i come..... Salamat Datang

, Cecilie 21,samboer m/Jan Erik:me7: 
Svar med sitat
Lykke til .

forløpig.....
men det er liksom så trygt å ha den billetten klar i vesken da ser du..... reservasjonsnummeret er lagret på mobilen også i tilfelle... man hvet jo ikke ...og så har jeg satt opp at billetten kun gjelder med passet som legimitasjon og da er det ikke så lett å bruke for andre om noe skulle skje
det er bare det med forandringer når man blir så gammal som jeg....
burde hvert det dobbelte etter min mening vel det blir å begrense det en tar med av klær og vaske ofte, da blir det plass til mere...
da har du litt mer å gå på

Bokmerker (linker)