Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Kuuult da![]()
Sende hjem?hvordan gjør man det da?Er det ikke dyrt!?:)_:)
men nå spørrs det om jeg kommer meg avgårde da----:hæ:
var en tur innom nettbanken min for å sjekke saldoen og den var øket med den samme summen som gikk ut av kontoen min den 12 for å betale billetten....:hæ: jeg frika utog heiv meg på tlf. men de hadde bare åpent mellom 9 og 3 på dagen.... så jeg mailet dem og lurte på hva i h...... detta var for noe .. ingen mld på mailen uten om bekreftelsen på billetten og heller ikke at det var innbetalt og fra hvem
vell jeg får smørre meg med tolmodig het fram til i morgen tidlig
mamma til 3 store barn,
Hege 27 ,gift m/Øyvind
Erlend 23, Cecilie 21,samboer m/Jan Erik:me7:
Mormor til storebror Mathias 3 år
og lille Emma:carriage:
Merkelig da!!
Skjønner du blir stressa ja.
![]()
Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?
aalisa`s dagbok-klodring
aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa
snakket med byrået jeg har bestilt gjennom og de sa at alt var i orden med billetten men pengene er fortsatt på kontoen min så nå tørr jeg ikke bruke noe uten at jeg har kryss sjekket før og etter bruk av visa at jeg ikke har brukt for mye hehehehehehe men det er jo en fin måte å spare på da....tenkte jeg skulle ringe visa/banken fredag vist de fortsatt er der samt sjekke med travellink over helgen om status er det samme....nå er det jo bare litt over 4 uker til jeg reiser så det burde jo vært betalt til nå ???????? well well.. time will show..... kansje jeg står på flyplassen på avreise dagen og så sier de, sorry men billetten er kanselert på grunn av manglende betaling
da blir det slik
![]()
mamma til 3 store barn,
Hege 27 ,gift m/Øyvind
Erlend 23, Cecilie 21,samboer m/Jan Erik:me7:
Mormor til storebror Mathias 3 år
og lille Emma:carriage:
Bokmerker (linker)