heisan folkens, ser at det innlegget jeg sndte tidligere i uken ikke har kommet med, saa jeg prover paa nytt, internett kan vaere litt ustabil paa oyene,jeg er pa langkawi flott oy som bestaar av 99 oyer totalt flotte strender, hvit sand og palmer, varmt og deilig i sjoen og selvsagt ellers, har vaert her en uke naa og skal til fastlanet i morgen ,naermere bestemt til Ipoh som ligger ca 2 timer kjoring nord for kuala lumpur,der skal jeg kose meg den siste uken for jeg seter kursen hjemmover igjen ,desverre:hæ: har shoppet mye som vanlig men dennegangen til meg selv har kjopt nye briller gucci,svart med bling bling stener paa:smile: og progressive glass, ville kostet meg ett sted mellom 12 og 15 000 hjemme her var de 4000 ellers har det gaatt i rosa baby kler siden jeg snart faar ett nytt barnebarn ,en jente, og saa skal min niese ha en jente ganske snart, sarra har faatt ny kjole, og jeg har kjopt gave til lillesostermen det sier jeg ikke hva er , vel ikke si noe om kjolen til sara det skal vere bursdagsgave hehehehehehe ok folkens det var det for naa, jeg er i yndlingsbaren min og blir servert kald pils og drinker og naa har noen vert aa kjopt middag til meg, satay m peanutsauce yummy see u folks ,later . logger nok paa naar jeg kommer til ipoh

men det sier jeg ikke hva er , vel ikke si noe om kjolen til sara det skal vere bursdagsgave hehehehehehe ok folkens det var det for naa, jeg er i yndlingsbaren min og blir servert kald pils og drinker og naa har noen vert aa kjopt middag til meg, satay m peanutsauce yummy see u folks ,later . logger nok paa naar jeg kommer til ipoh

, Cecilie 21,samboer m/Jan Erik:me7: 
Svar med sitat
Heia annesil,-så hyggelig at du husker på oss her hjemme og sender en rapport!!!

og Sara 12 

Hehhe.. noen som leser litt vel fort her tror jeg
8 og 6 år

Bokmerker (linker)