Da er vi hjemme fra helgeturen i BergenDet ble en fin tur (og veldig spontan hehe). Det var litt langt å kjøre - men det gikk veldig greit. Vi fikk jo hele lørdagen der
Bortover kjørte vi over Haukeli og tok 2 ferger (til Gjermundshavn og et-eller-annet annet sted :). Starta hjemmefra kl 10 og var framme på campingplassen kl 19. Fikk satt opp teltet og dro ned til sentrum. Gikk greit for meg å kjøre inn til sentrum til et parkeringshus ;) Denne helga var det et stort arrangement der - og det var m a s s e mennesker der! Spiste pizza på Peppes og gikk å kikka i byen. Tilbake på campinga rett over midnatt en gang.
Lørdag var vi bl.a. på 2 scrappebutikker (LOL) og rundt i byen ellers. På kvelden var vi igjen ute (da tok vi buss, da det nesten var billigere pga parkering og bomring). Spiste på kinarestaurant. Fikk ikke tatt med ungene inn på noen pub'er (unntak på irsk pub når Anders måtte på do, det var stort for han når han fikk høre at det var 18-års grense hehe), så vi dro tilbake på campinga ca 23.30. Vi vi dro sammen ble til kl 1.
I dag dro vi fra campinga 09.30 og kjøre via Voss til Aurland og Lærdal, og ned Valdresdalen tilbake. Den veien var en 10-15 mil lenger, men var bedre vei - så vi brukte omtrendt den samme tiden som opp. Var hjemme kl 19 i dag.
Ja forresten.... Før vi dro til byen fredag pumpet vi opp madrassen jeg skulle ligge på. Da vi kom tilbake var den uten luft, så pumpa vi den opp igjen - og like etterpå var den tom for luft.....eeeeh, sånn går det når bikkja får sove på dobbelmadrassen sammen med meg ;) Lå ganske hardt den natta ja... neste dag fikk jeg kjøpt en ny. Og så har jeg også blitt forkjøla da... men det var en fin tur for det altså!

Det ble en fin tur (og veldig spontan hehe). Det var litt langt å kjøre - men det gikk veldig greit. Vi fikk jo hele lørdagen der 
Hilsen Alfa
Svar med sitat
fin tur da,flott i Bergen da

Godt du tar det å ligge på flatmadrass med godt humør....jeg har blitt invalid av og ligge en hel natt på flatmadrass ;)
8 og 6 år
Hørtes ut som en koselig tur.:smile:

Bokmerker (linker)