Hvor mye må dere betale for skolemelk til ungene?
Hos oss gikk prisen opp fra kr 400,- i fjor til kr 570,- i år. Syns prisstigningen var ganske drøy.
Hvor mye må dere betale for skolemelk til ungene?
Hos oss gikk prisen opp fra kr 400,- i fjor til kr 570,- i år. Syns prisstigningen var ganske drøy.
Trur det er 350 for halvåret
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
jeg kjøper ikke skolemelk, synes det er en ufattelig høy pris her i sør. Betalte aldri så mye for skolemelk i Alta. Og i Alta kunne også ungene ha med seg penger å kjøpe en pakke melk en dag om de ville det. Det går ikke her.
Prinsen har stort sett vann med seg på skolen, noe han velger selv. Vil han ha med melk, biola, juice kan han det også. Men te eller vann er det han foretrekker.
Jeg syns også det er blitt fryktelig dyrt for skolemelken. Skulle vært en slik ordning at en kunne kjøpe melk de dagene en ønker og slippe å binde seg til et helt år av gangen
Jeg kjøpte skolemelk til Sondre i 1. klasse - det endte opp med at de kastet melken hans hver dag. Bortkastede penger med andre ord.
Er litt usikker på om jeg vil betale melkepenger for Hedda.
Skolemelk, og skolemat burde fått subsidier. For de som har mange barn koster det flesk å holde dem med melk på skolen. Noe jeg synes er galt.
Melk med sjokoladesmak på poden.... til den nette sum av kun kroner 950 :hæ:. Vanlig melk tror jeg kostet rundt 500 kroner. Men, jeg mener at prisen er for et helt år - ikke for et halvt.
Melk med sjokoladesmak hver dag ja. Ikke denne sjokolademelken som tilsvarer o'boy, men med litt smak av sjokolade.
Her kan de kun velge melk! Alldeles idiotisk synes jeg da, at de ikke har valget mellom melk med smak og juice. men skolen påstår at da må de ansette flere folk for det blir jo sååååå mye ekstraarbeid, wow
Feil info fra meg ang pris
285,- i halvåret for de på skolen
570,- i halvåret for de på skolen og på sfo
:mc7:![]()
Bokmerker (linker)