Føler liksom nå etterpå at jeg angrer litt...
Føler liksom nå etterpå at jeg angrer litt...
Burde egentlig ikke svare her siden jeg ikke fikk vite kjønnet under ultralyden. Og det var fordi jeg ikke ville det :)
Jeg ville vite det, men fikk ikke noe 100 % svar. Fikk bare beskjed om at de trodde det var gutt - uten at de greide å se det sikkert. Derfor var jeg jo like sikker (eller usikker) som uten ultralyden. Jeg angrer ikke på at jeg spurte, men jeg vet ikke om jeg hadde gjort det dersom jeg hadde fått et klinkende klart svar.
Det er jo ikke alltid de har rett i det de sier på forhånd heller. Vet om mange som har fått beskjed om at de venter et kjønn, men så er det noe helt annet som plopper ut.
Fikk beskjed det var ei jente, handlet rosa og ut kom det en gutt.
Men jeg angrer vel ikke på at jeg ville vite det..
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
jeg fikk vite kjønn på ultralyd ,men på de to siste mente de jenter ,men ut kom gutter,jeg hadde klær i begge kjønn fra før så jeg handlet ikke så mye .kansje du kan ta en sånn 3d der er de sikkrere tror jeg.
Med min datter så fikk vi vite på den ordinære ul`en at det var en gutt, men ut kom en jente og vi hadde bare gutte klær og alt var blått.
Med min sønn så hadde vi mange ekstra ulèr grunnet risikosvangerskap og der fikk vi sikkert vite at det var en gutt.
Jeg angrer ikke at vi fikk vite kjønnet.
Jeg fikk ikke vite kjønnet med førstemann, men med nr 2 fikk jeg vite at det ble en jente. Angret ikke i ettertid. Praktisk å kunne gjøre innkjøp på forhånd :)
Svarte vel ikke rett på spørsmålet,angret ikke nei,enklere og planlegge ,(om de har rett da)![]()
Jeg ville gjerne vite kjønnet på ultralyd, men vi handlet vel ikke inn veldig mye rosa før vi visste det 100 %.
Jeg angrer ikke på at jeg fikk vite kjønnet og hadde blitt like glad i ungen om UL hadde vært feil.
Silje f. 21/3-06
http://www.tippinga.net/gameboss/alb...0626224736.jpg
&
halvtidsmamma for min manns gutter født 1994 og 1996
niks jeg syntes det var veldig greit å vite hvilken kjønn vi fikk!! først jente å nå en gutt!!!
Jeannett snart 7 år :dust:Brage-Emil
Jeg ville vite. Begge gangene. Men fikk ikke!!!
![]()
Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?
aalisa`s dagbok-klodring
aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa
Jeg angrer ikke. Vi fikk vite det når vi skulle ha Julie.
Når vi skulle ha Emilie ble hun som tok ultralyden kjempe sur og sint da jeg spurte om kjønnet. Hun sa at vi skulle være glad om barnet var friskt og ikke bry oss om det ble gutt eller jente. jaja.
:) Ha en fin dag :)
Bokmerker (linker)