Noen som har vært her?
http://www.star-tour.no/Resorts/Trav...pe=c&hotel=803
Jeg har ikke vært der, men jeg har vært i Alanya. Alanya vil jeg ikke anbefale - ikke om det hadde vært det siste stedet i syden. Meeeen, når det er sagt, så vet jeg om flere som har vært på akkurat det hotellet der. Eller hotell - de har vært på det anlegget der. I følge de som har besøkt det (og jeg vet at de er veldig kritiske) så er det et fabelaktig anlegg - og du trenger ikke dra videre inn til Alanya. Du får alt du trenger på anlegget.
Det skal være rent og pent, god service, god mat, et flott anlegg og massevis av aktiviteter for store og små.
Men, som sagt - andrehåndsinformasjon fra min side.
Var jo det jeg likte best da Kari, at om vi ikke har lyst, så har vi alt vi trenger på området der vi skal bo. Noen venner av oss er i Side akkurat den uken vi er der, så om vi vil, kan vi reise å besøke dem og..... Vi står jo helt fritt akkurat denne uken, og kan gjøre akkurat det vi vil!!!!!
Og har vi det helt supert alene, så kan vi bare være alene!!!
(er jo 10 år siden sist det var bare meg og gubben da)
Så vi har muligheter, ikke noe er avtalt.
Nesten som å teste hele forholdet på nytt dette jo!!!!!!
Ah - dere skal bare dere.... vel - jeg tror kanskje dette kan være et sted med mye unger. Jeg vet ikke hvordan det er når det ikke er skoleferie. Men, jeg ville ha sjekket ut nettopp det. For hvem vil omgi seg med andres unger hvis man ikke har sine egne rundt seg?Ikke jeg i allefall.
¨hehe.... jeg er jo alltid med barn jeg da..... og jeg synes det hadde vært fælt om jeg hadde reist en plass uten at det var barn rundt meg! (klarer fint å "koble" ut andres barn) Er første gang jeg skal være så lenge vekke fra mine barn, og hadde jeg reist en plass uten noen barn, så tror jeg det hadde vært myyyye verre for meg, enn å reise en plass der det er barn, (som jeg kan "koble ut" )
Men vi får se...... Er jo helt nytt for oss dette her......hehe...
Så fint ut der syns jeg.
Husk nå bare at det er dyrt å kjøpe inn mat på hotellets nærbutikk(marked) bedre å benytte en matbutikk.
Å husk å prute, når dere shopper. (ikke på maten da)
Likte meg godt i Side jeg.
Å koble av med andres barn rundt, burde vel ikke være noe problem;)
Klarer det helt fint jeg, når jeg er på ferie;)
![]()
Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?
aalisa`s dagbok-klodring
aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa
Bokmerker (linker)