Denne serien digger jeg å se. Jeg som aldri ser TV ellers. Men det er jo kjentfolk som er med som statister. Ylvingen har jeg vært på en gang. Hadde ei i klassen dengang jeg gikk husstellinja på Vega som var fra Ylvingen. Øya ligger mellom Brønnøysund og Vega. På Vega bor mine foreldre nå, mamma er derifra, og hver sommer var vi der + at jeg gikk 1 år på husstellinja der etter 9. klasse.
I første episode fikk jeg se min kusine (som også gikk husstellinja med meg det året, vi hadde det utrolig artig sammen, i tillegg til at vi møttes hver sommer, og har enda god kontakt) og hennes datter som en av de familiene som ble intervjuet for å få bo der.
I en kirkeepisode så jeg en nabo av mamma, og i siste episode så spilte min mammas fetter faren til Roland. Jeg holdt på å svime av da jeg plutselig så Gunnar stå i naustdøra og etterpå spilte dø![]()
Jeg sitter med argusøyner og følger med på denne serien. Snakket med en gammel venn av min bror som var med som snekker der ute. Han skrøt veldig av det året han hadde vært sammen med skuespillerne, og hvor god kontakt han enda hadde med noen av dem. hehe... Tenker hvert eneste TV apparat på Vega er stilt på NRK hver søndag![]()

Svar med sitat

og Sara 12 
jeg er Tv slave,så er nå det sagt ;)

Bokmerker (linker)