Ble født på Gjøvik sykehus 14.oktober vekt; 3775 g lengde; 52 cm og jeg er blitt mormor igjen![]()
for 14 dager siden fikk jeg tlf fra min "svigersønn" om at hege var innlagt på sykehuset, e hadde jobbehelg og kunne ikke reise ,søndagen var hun ute igjen hadde 3 cm åpning og ingen aktive rier.. jeg skulle på ferie en uke etterpå så da hadde jeg tenkt å reise bort dit. Mandag den 6 fikk jeg tlf igjen om at hun var innlagt så jeg ordner fri og hiver meg på natttoget til oslo, (tenker på mathias at det kunne være greit å være der tilfelle noe skjedde. ) hadde gjevne rier men ikke noe progress i fødselen så hun ble sendt hjem igjen så jeg bestemte meg for å bli der, og alt så fint ut ,hadde bestilt hotel og kiel tur med en venninne som vi bestemte oss for å følge, mormor dro til oslo lørdagen og til kiel om søndagen med retur tirsdag, (vi droppet hotell overnatting i kiel) og var ikke før kommet til oslo før tlf ringte igjen, da var kl. halv 2 og hege hadde ring etter gubben på jobb, hører med til historien at hun hadde gått til barnehagen med mathias og hjem igjen ,det tar ca en time... og lurte på om jeg kunne komme opp å hente mathias i barnehagen!!!!!, hva har en mormor'er til, så vi snudde på karl johan og jeg fikk meg billett til gjøvik, dattera mi ankom gjøvik sykehus 5 over 2, og 10 på 3 om ettermiddagen avr Emma født, hun hadde masse rier og 7 cm åpning da hun kom inn men kjennte ikke noe annet enn litt murring i korsryggen, og med det samme hun la seg på undersøkelses benken gikk fostervannet, og eter ett par pressrier var nurket ute, så da mormor kom til gjøvik med var alt over....
og nå er jeg endelig kommet hjem, etter 2 uker på farten, og det gledelige er at de unge flytter til Bergen før jul, pg.a ny jobb og at det blir vielse og dåp her den 14.feb. så nå blir det travelt gitt..... see u all-........

, så vi snudde på karl johan og jeg fikk meg billett til gjøvik, dattera mi ankom gjøvik sykehus 5 over 2, og 10 på 3 om ettermiddagen avr Emma født, hun hadde masse rier og 7 cm åpning da hun kom inn men kjennte ikke noe annet enn litt murring i korsryggen, og med det samme hun la seg på undersøkelses benken gikk fostervannet, og eter ett par pressrier var nurket ute, så da mormor kom til gjøvik med var alt over....
, Cecilie 21,samboer m/Jan Erik:me7: 
Svar med sitat

og 

Bokmerker (linker)