Er det noen av dere som ser på det??
Jeg blir nesten litt redd når jeg ser det jeg...det er jo voksene mennesker som lager så mange og ikke minst STORE problemer for seg selv.![]()
Er det noen av dere som ser på det??
Jeg blir nesten litt redd når jeg ser det jeg...det er jo voksene mennesker som lager så mange og ikke minst STORE problemer for seg selv.![]()
-Tone-
Ja slik blir det når folk skal ha all luksus....tror mange må legge om stilen nå mitt i finasekrisen![]()
-sikter til programmet som går på tv3, altså...
-Tone-
Ja skjønner det![]()
Nope, har ikke problem med at jeg kjøper for mye caffe latte![]()
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Jeg kjøper fritidsbolig jeg da.......
![]()
Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?
aalisa`s dagbok-klodring
aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa
Har kommet inn i det noen ganger.. å herlighet sier jeg bare.. stakkars folk... glad det ikke er meg...
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Jeg har ikke sett den. Minn meg på den neste gang den går da. :)
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Har ikke sett det. Men jeg skjønner at fristelsen blir for stor for mange. Vi er jo omgitt av alt man skal gjøre for å holde seg ung og vakker til evig tid. Og alt man skal ha av klær for å holde på statusen. Bare glad jeg ikke har tatt av enda. hehe...
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Skremmende å se hvordan det kan gå.
Har selv vært sammen med en slik fyr,helt blokkert for fornuft,"regninger er fine og tenne opp i peise med" opplegg.
Skrekk og gru-glad det ikke er meg!!!
:) Ha en fin dag :)
Har sett ett par program og kan ikke si jeg kjenner meg igjen
Kan ikke kjenne meg selv igjen i de som har havnet i uføre. Men, jeg har likevel stor respekt for at det er "fort gjort" å havne ut på glattisen. Jeg tror mange ganger at små kriser, som blir "løst" på uheldig måte - altså gjennom kjappe og dyre kreditter, fører til at man tar unødvendige sjanser senere, og plutselig er det flere kriser som må løses og så plutselig har det vokst over hodet på en. Så blir det som å pisse i buksa for å holde seg varm. Når det fremstilles på TV virker det helt idiotisk, men dette er prosesser og uvaner som har fått utvikle seg over tid.
Det har jeg ikke fått sett på, men har hørt flere på jobben snakker om det.
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Bokmerker (linker)