Ser at ferdigdeigen er kommet i butikkene alt, så vi bør vel få kjøpt inn noen bokser. Men bruker det ikke være en test på hvilke som er best?
Noen som kan komme med noen anbefalinger? :)
Ser at ferdigdeigen er kommet i butikkene alt, så vi bør vel få kjøpt inn noen bokser. Men bruker det ikke være en test på hvilke som er best?
Noen som kan komme med noen anbefalinger? :)
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
1.Tine sin pepperkakedeig, kjøpes på Rimi
2.Lierne pepperkakedeig, kjøpes på Rema
3.Bertha kjøpes på Ica.....
Disse smaker det pepperkake av,og det er jo viktig:)
Jeg har ikke testet, men kjenner noen som testet dette i fjor, eller var det i forfjord, husker ikke :)
Da guttene mine var små laget jeg den selv, har mange flotte former som ligger her nå, som ikke blir brukt. Noen pepperkake spiste vi, noen ble hengt opp til pynt i viduet med rød sløyfe. Nå er jeg så lat jeg kjøper ferdige pepperkaker nydelig![]()
Du verden merete - det må jeg si
Imponerende at du vet dette
Jeg har kjøpt både på rema og rimi og syns de er like gode![]()
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Er deigen på ikea god ? Noen som har testet ?
Regner med at den er ok siden du har brukt den flere ganger :)
Da skal jeg teste den sammen med Prinsen i år :) Han gleder seg masse til pepperkakebaking :)
Husker yngstemann kjøpte en boks med pepperkakedeig, da han gikk på ungdommskolen, han spiste hele boksen med deignydelig sa han :)
Idag kjøpte jeg pepperkakedeig på Rema 1000, så får vi se hvordan den er. Men, jeg begynner ikke å bake pepperkaker før om drøye 3 uker.
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Hvis jeg ikke husker helt feil - så var ikke Ikea sin ikke spesielt god.
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
Vi hadde Ikea sin i fjor og den syns jeg ikke var noe særlig god. Vi prøver nok en annen i år.
Bokmerker (linker)