Det er det i allefall noen som har forsket på - hørtes ut som festlig forskning forresten
Mange sier at champagne går rett i hodet på dem. Og jada, champagneforskningen bekrefter at de har helt rett.
Les mer her
Det er det i allefall noen som har forsket på - hørtes ut som festlig forskning forresten
Mange sier at champagne går rett i hodet på dem. Og jada, champagneforskningen bekrefter at de har helt rett.
Les mer her
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Har lest dette før for mange år sidenså noen nyhet er det ikke
![]()
Og jeg som blir beruset av et glass rødvin..
jammen godt jeg ikke drikker champagne.![]()
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
cammie
Kevingullet juni-03
Man blir iallefall mere knisete av å drikke sjampanje,og det er en feminin drikk synes jeg. Jeg elsker slike "sjampanjeskålglass",som man brukte før. Ikke disse høye smale. Jeg var så heldig å finne slike glass i krystall en gang(brukte),og de brukes kun ved spesielle anledningerJeg føler meg ekstra hedonistisk når jeg bruker dem
hihi
Tror jeg holder meg unna sjampisen jeg;)
![]()
Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?
aalisa`s dagbok-klodring
aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa
Sjampis er morro- den går rett i fletta ja, men jeg synes rusen av den forsvinner fortere enn av andre drikker og man blir ikke dårlig dagen derpå
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Hvor mange ganger skal jeg si det: MAN BLIR IKKE FULL AV CHAMPAGNE. Man blir festlig, man blir sprudlende, man blir fnisete og man blir særdeles underholdende - MEN ALDRI FULL!
Dannede mennesker blir ikke full og dannede mennesker drikker champagne. Ergo - ikke full av champagne.
Men, nå er det altså bevist at man blir mer festlig, sprudlende, fnisete og underholdene av champagne med masse bobler - altså drukket på den måten man skal drikke champagne.
Hva som skjer med disse verderstyggelige menneskene som rister champagnen og bare heller den inn i hullet under nesen, vel det er sikkert en annen sak. De blir helt sikkert både full og animert og det som verre er.![]()
Sist endret av Klara; 24-11-08 kl 08:03.
Tror samboeren må ha fått tak i noe CHAMPAGNE på lørdagen altså.
![]()
Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?
aalisa`s dagbok-klodring
aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa
cammie
Kevingullet juni-03
Bokmerker (linker)