...det er om en bitte liten stund.
Var en eller annen som ba meg minne om det,-og forrige uke glemte jeg det...MEN NÅ HUSKER JEG!
...det er om en bitte liten stund.
Var en eller annen som ba meg minne om det,-og forrige uke glemte jeg det...MEN NÅ HUSKER JEG!
-Tone-
Da skal jeg og se!![]()
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Da håper jeg at du fikk det med deg!! :)
Og jeg må si det igjen...deter skummelt hvordan enkelte "greier å ordne seg" *HUFF*
-Tone-
Jeg kan fint forstå at folk med veldig liten inntekt som de som lever på overgangstønad og er uføretrygdet veldig unge uten å ha tjent opp poeng kan havne ut å kjøre økonomisk. Men folk med samlet inntekt på en mill i året som er ute å kjøre økonomisk fordi de skal ha alt mulig,jeg kan ikke fatte det. Ikke med min beste vilje en gang..
Vel, jeg skjønner godt det behovet for å kjøre limmo, og spise ute flere ganger pr. dag altså!!
Er jo bare sånn det skal være!!!
*kvæles*
![]()
Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?
aalisa`s dagbok-klodring
aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa
Det er onsdag igjen og det starter klokken 20:30
Tone holder det hun lover...selv om det er sen påminning...
-Tone-
Tone,du må begynne med sms varsling!!!!!!!!
Fikk bare med meg slutten![]()
:) Ha en fin dag :)
Jeg har sett begge sesongene og alle episodene på nettet.
Er bare å gå inn på tv3.no og velge og vrake i hva man vil se
Linken går rett til luksusfellen, men du må åpne menyen.
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Interessant program dette her. Jeg har også endret mine forbruksvaner etter å ha sett flere av episodene i høst.
Nå er jeg av den fornuftige typen som ikke har kredittkort og jeg kjøper bare ting når jeg har penger til det.
MEN jeg har begynt å spare pengene istedet for å kjøpe ting jeg egentlig ikke trenger....
Jeg blir visst litt påvirket av disse økonomene på TV3
Hvis jeg ser noe jeg har lyst på i en butikk, f.eks en genser, så tenker jeg over om jeg virkelig har bruk for den. Og det har jeg jo ikke.... Så da er det bedre å putte pengene på sparekontoen!
Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.
Så bra at det har positiv effekt på deg![]()
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Bokmerker (linker)