+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 16

Tråd: Pakkekalender til gutt

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28

Pakkekalender til gutt

Hva i huleste legger man i pakkekalender til en gutt på 8 år? Jeg har satt en pris på 10-15 kr pr dag men i helger får han litt mer. Litt godteri innimellom er det og. Til Hedda fant jeg kalendergaver på en-to-tre, men sliter med å fylle opp Sondre sin. Noen tips?

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    39
    Poengstyrke
    40
    Fant du til Hedda så fort?? hva kjøpte du da?? jeg kan ikke kjøpe strikker og slikt lenger for tulla er kort i håret om dagen..

Hva du skal kjøpe til gutt er verre men hva med pokemòn kort etc??

Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret

Bloggen min
    Babe In Total Control of Herself

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28
    Til Hedda kjøpte jeg strikker, hårbøyle, lipgloss, ringer, smykker, armbånd, "sminke", hårbånd, nøkkelring, dusjgele med glitter....etc

Men som sagt sliter jeg med Sondre sin. En pakke med pokemonkort koster 40,- og det er i overkant av hva jeg gir i kalenderen i ukedagene.

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    39
    Poengstyrke
    40
    Mye av dette har jeg kjøpt til tulla også... men sliter med resten.. må nok opp i pris de siste dagene og kjøpe film bla... fra disney med nr på ryggen... de eldste koster ikke så mye og så får ho noe å se på.. men det blir dyrt i lengden altså..

Du kan jo dele opp kortene.. 5 en dag og 5 en annen.. 20 pr dag..
    Hvis ikke må det bli en eske med lego ( som eksempel altså) og dele esken opp i flere dager.. litt nå og da.... det gjorde jeg med noen av tingene til tulla i år.. men ikke lego

Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret

Bloggen min
    Babe In Total Control of Herself

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Jeg har kjøpt en legopakke som han ønsker seg og så deler jeg det opp i 24 deler. Han vet i utgangspunktet ikke hva det skal bli og får bare monteringsanvisning for de delene som han får utdelt den dagen.

Pakke kalender til gutt er slett ikke enkelt, de driver liksom ikke med så mye dill dall som jentene. I fjor slet jeg fælt og det ble egentlig bare fylt opp mer ræl som ikke ble brukt. Det eneste jeg husker i fartene er småbiler, kule viskelær, tyggispakker av ymse slag, hansker, pannebånd.

Innmeldt
    Feb 2004
    Alder
    38
    Poengstyrke
    15
    Hva med blyanter, viskelær,
    Jeg har handlet en del på helti100, men det er jo litt i seneste laget nå.

Liker han lego? Da kan du kjøpe det, og dele opp i flere pakker/dager.
    Eller noe annet han liker, del opp.
    Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.

Innmeldt
    Jul 2008
    Alder
    43
    Poengstyrke
    7
    Tatoos, klistremerker, blyant, viskelær, små biler, truser, sokker.
    Jente 85 og gutt 00

http://www.oddene.net

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    41
    Poengstyrke
    28
    GUTTER ER IKKE LETT!!!!
    Nå hadde jeg jo i utgangspungtet tenkt at det ikke skulle være pakke kalendere her i år jeg da...men :t4: Så yenkte jeg liksom på det pippi skrev i en tråd om bare litt dyrere helge-gaver...så jeg har liksom vært litt i tvil på hva jeg skal gjøre.

Så var vi i byen i dag og innom div. butikker, bla Game Stop, der Håkon fant seg et DS spill. Med STORE blå blunkene øyne spurte han sååå pent om å få det. "så kan du jo henge opp kalenderen og bare henge dette spillet der og kanskje bare noen, kanskje to eller no' slik pakker til"

Men,-når vi gikk tilbake var jo butikken stengt, så det ble ikke spill uansett. Så da får vi bare se hva som skjer over helga. Må ihvertfall henge opp kalenderene om ikke annet, de hører jo til uansett.

-Tone-

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Har gitt opp pakkekalender til prinsen for mange år siden. Han har vanlig sjokoladekalender og så får han heller en skikkelig adventsgave hver søndag i advent. For ca 15-20 kr dagen ganger 7 kan man kjøpe en ok ting hver uke :)

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    41
    Poengstyrke
    28
    Sitat Opprinnelig lagt inn av pippi69 Se innlegg
    Har gitt opp pakkekalender til prinsen for mange år siden. Han har vanlig sjokoladekalender og så får han heller en skikkelig adventsgave hver søndag i advent. For ca 15-20 kr dagen ganger 7 kan man kjøpe en ok ting hver uke :)
    Jepp,-det var det jeg mente å ha lest et sted før, liksom!! Tusen takk for tipset pippi!!:)

-Tone-

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Hehe leste ikke innlegget ditt før nå men kan virke som dine gutter er klare for adventsgaver de også :)

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    38
    Gabriel og Maya får ikke pakkekalendere i år. Men derimot får de 3 kalendere hver..men tror ikke det ble noe dyrere enn om jeg skulle kjøpt inn ting og pakket inn.
    Gabriel ønket seg Lego Castle kalender og får det.(199 kr) Han får også en kalender kjøpt på Rema 1000. til 99 kr. Det er et stor hus med lukene plassert rundt omkring på huset. I den er det masse tulleting som han til og med kanskje er for barnslig til. Men det er gleden der og da, og så blir det vel borte etterhvert. Maya får My Little Pet Shop kalender. (149 kr) Hun får også en kalender kjøpt på Nille til 149 kr. En lenke får hun første dagen og hver dag får hun en charms som skl henges på lenka. Begge to får også sjokoladekalendere til 9 kr. stk.
    Vanskelig å finne ting til gutt til 10-15 kr! Selv et viskelær er jo dyrere å kjøpe enn det. Hva med å pakke inn en tier da? Han som er så glad i å spare penger? hehe...
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Sep 2003
    Alder
    36
    Poengstyrke
    32
    Ikke spør meg... jeg panikkshoppet kalendergaver på Lekeplaneten på torsdag og det endte opp på kr 1987,- eller noe sånt :galsf: Men, da har jeg kjøpt ting jeg vet de vil leke med + en del filmer også får vi heller snevre litt inn på julegavene...

cammie Kevingullet juni-03 Chrisebolla april-06 :g10:

i cammies hode
    Lipgloss Girls

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Glemte å si at vi alltid har flakskalendere også :) den liker Prinsen kjempegodt Han drømmer hvert år hele desember om hva han skal bruke en million til når han vinner

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    41
    Poengstyrke
    28
    [quote=cammie;505190]Ikke spør meg... jeg panikkshoppet kalendergaver på Lekeplaneten på torsdag og det endte opp på kr 1987,- eller noe sånt :galsf: Men, da har jeg kjøpt ting jeg vet de vil leke med + en del filmer også får vi heller snevre litt inn på julegavene...[/quote]

den der kjenner jeg til...men skjer det??Har aldri gjort det her ihvertfall..
    -det er også en av grunnene til at jeg går for pippi-varianten

Og så har jo de "stakkars guttene med den grusomme mamma'n" hver sin adventskalender med sjokolade, da.
    -for ifølge mamma er jeg GRUSOM som ikke lager kalenderen slik jeg har pleid, med tilsammen 48 pakker...

-Tone-

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SistSist

Lignende tråder

1. Gutt!
    av Elaisa i kategorien Gravid
    Svar: 6
    Siste innlegg: 09-05-08, 09:20
  2. Gutt...
    av merete g i kategorien Media
    Svar: 11
    Siste innlegg: 09-05-07, 11:14