Er det noen av dere som har dette Funkeys-greiene? Sondre ønsker seg sånn dette til jul, men er det noe å ha liksom? Prisen er jo ikke så verst, 199,- for selve konsollen og 59,- for ekstra spill.
Er det noen av dere som har dette Funkeys-greiene? Sondre ønsker seg sånn dette til jul, men er det noe å ha liksom? Prisen er jo ikke så verst, 199,- for selve konsollen og 59,- for ekstra spill.
Har så vidt tittet på de selv.. for de figurene syns jeg er søte
Selger visst en del av de hørte jeg...
Spent på om noen andre har slike her inne..
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Er det de småraresøte figurene som man kobler til pc'en med usb eller sånt? I tilfelle så håper jeg de er artige for jeg har kjøpt en sånn startpakke og en del figurer utenom til Kevins kalender, og gleder meg i allefall til å prøve selv![]()
cammie
Kevingullet juni-03
Chrisebolla april-06 :g10:
Hmmmm, kan noen forklare konseptet?![]()
De er visst megakule! Marius viste meg dem i går da vi var i byen og hadde bare positive ting å komme med ang. dem ;)
Men hvordan de virker...![]()
-Tone-
Slik jeg har forstått det så er hver figur et spill.. man må ha den store først og så kan man kjøpe de små etterpå... disse setter man inn i datan og så spiller man :) ( usb kanel)
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Vant startpakken her inne jeg da:)
Så den er pakka inn i gave til Stian.. så får vi se da.....
Vurderte å ha den i adventskalenderen, men fant ut at det heller kunne være gave fra storebror
![]()
Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?
aalisa`s dagbok-klodring
aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa
Bokmerker (linker)