Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Bloggen min
Jepp syr rullerGjør ikke dere søringer det ?
Kjøttruller som kokes og legges i press,og skjæres opp i skiver å brukes som pålegg. Kjøttruller kaller vi det,eller lammeruller om man bruker lammekjøtt
Jeg skal selvsagt også lage litt konfekt. Det er også førjulskos. Pålegg dreiv jeg å laga før om årene, men jeg orker ikke lengere.
Jeg er mye mere glad i ferske rundstykker med rull enn kaker,så da syr jeg heller rull istedefor å bake. Jeg kan ikke fordra de tørre småkakene som mange lager til jul,har aldri likt det. Jeg spiser lefser og krumkaker med multekrem. Resten står jeg elegant over.
Men ferske rundstykker med rull,laks,sylte,roastbif,waldorfsalat og annet godt på kan jeg ikke være utenBrunch er uten tvil det viktigste måltidet i jula.
Åhh slik rull ja
Jammen det er godt!!![]()
Bloggen min
Blir ikke laga noe ekstra i til jul i år....Vi skal jo bort i juledagene...Så jeg skjiter i det. Dessuten skal jo jeg liksom slanke meg...Så jeg skal heller ikke handle inn noe unormalt mye godteri heller som jeg ellers har pleid å gjøre...*hulk*
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Man må ikke ha en slik presse,man kan fint presse rull på annen måte :) Jeg har gjort det mange ganger med f.eks gryter. Man legger rullene i en stor gryte og tar en som er mindre å setter opp på rullene,og så fyller du den med vann. Funker som bare det :)
Bokmerker (linker)