Tusen takk for grautlasjoner alle sammen!![]()
![]()
Adine
Gratulerer masse med jenta!! :)
-Tone-
For ei skjønn lite tulle, herlig. Gratulerer så mye og håper du kommer deg snart å får kost deg masse:smile:.
Ang MME, så kan jeg desverre ikke hjelpe deg
4 barnsmamma
Gratulere så mye med jenta
![]()
Gratulerer så masse med en stor og flott jente! Så tragisk å lese om hvordan fødselen din ble. Men jammen var du tøff!! Jeg revna endel jeg også, men jeg lå bare i 3 kvarter å ble sydd og det var ille nok. Huffameg...Du har virkelig fått litt å bite i med brystbetennelse på toppen..Men 2 mnd frem i tid så må det da være slik at du får oppleve hvor koselig det er å være mor. Du kan vel bli mor igjen selv om bekkenet ditt er for trangt? De kan vel ta keisersnitt??
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Det er helt topp nå som stinga er borte og brystbetennelsen er bra igjen! :smile:
Jeg kan få flere barn ja, men jeg får nok ikke lov til å føde igjen. Iallefall ikke hvis babyen er stor. Og sannsynligheten for at jeg får en mindre baby som nr 2 er vel heller liten..
Jeg er egentlig mer redd for tanken på keisersnitt enn jeg er på å få en sånn fødsel en gang til. Keisernsitt er jo en stor operasjon liksom.. Men den tid den sorg!
Koser meg i allefall ekstremt mye med den lille jenta mi!
Navn har ho ennå ikke fått...Men det kommer! Har fått beskjed om at hvis ikke vi kommer opp med noe navn i løpet av denne uka, så kommer svogern min til å kalle ho Dag Robert..
![]()
![]()
Adine
Selv om det sikkert ikke hjelper så kan jeg anbefale keisersnitt.. særlig i forhold til alt som skjedde deg... og drar du til Tønsberg så er de flinke :)
Dag Robert syns jeg var en flott navn til lille snuppa :ræmer::ræmer::ræmer:
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Gratulerer med frøkena!Spennende å høre hva navnet blir bortsett fra Dag Robert.
Ang ks så er jo ikke så ille.hadde jo det når frøkna mi ble født.
Synes i hvertfall du har vært utrolig flink.
Lykke til videre.
gratulerer så mye med jenta.
Mamma til Joachim (august 03) og Håvard (februar 07), venter ny baby i august.
Jeg var på kontroll for å sjekke sting og hvordan ting har grodd i går, og jeg er visst sydd skjevt i lukkemuskelen... :hæ: JIPPI!! :hæ: Skal til kontroll igjen om 6 mnd, og hvis det ikke har rettet seg til det, så må jeg kanskje splittes opp igjen og syes på nytt! BLÆH!
Og etter den kontrollen så fikk jeg også beskjed om at jeg kommet til å bli frarådet å føde vaginalt hvis jeg skal ha flere barn. Siden jeg hadde s stor ruptur nå, så er sannsynligheten stor for at den vil bli verre neste gang, og da kan jeg risikere å splitte ALT!![]()
![]()
Adine
Bokmerker (linker)