+ Svar på tråd
Side 1 av 4 1 2 3 ... SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 47

Tråd: Da damene dro...

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    38

Da damene dro...

Noen som har fulgt med på dnne serien som går på tirsdagene på TV2? Så for første gang idag, og guri som jeg lo. De mennene strever sannelig. Jeg sa til sambisen at han hadde kommet til å hatt full kontroll og hadde tatt kontroll over hele bygda når han hadde sett hvordan mennene slet. Hehe...Men han ene papaen var jo såå skjønn da, og veldig flink far.

Herlig dialekt.
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Nov 2006
    Alder
    41
    Poengstyrke
    31
    Fornøyelig serie.... Både samboeren og jeg følger med:)

Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
    når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?

aalisa`s dagbok-klodring
    aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Jeg irriterer meg skakk over denne serien For noen teite menn og kvinner da, herlighet på tide at disse damene dro så mannfolkan fikk ansvar å lærte de å. Jøye meg, de er jo totalt hjelpeløse jo - hadde ikke være i dette huset nei. Mannen hadde hatt full kontroll i hjemmet, ingen unger fikk regjere som de sjøl ville eller hyle fordi jeg var bort - og jeg, JEG hadde hatt det toppers i syden, og ingen hjemlengsel

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Feb 2003
    Poengstyrke
    20
    Har ikke sett, men høres ut som jeg må få det med en gang ja:smile:.
    4 barnsmamma

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28
    Sondre og jeg ser også på denne serien. Det som irriterer meg mest er faktisk mødrene. Gud bedre meg - de skal være borte i 10 dager og oppfører seg som de aldri skulle få se ungene igjen... Hjelpe meg....!

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Sitat Opprinnelig lagt inn av sol Se innlegg
    Sondre og jeg ser også på denne serien. Det som irriterer meg mest er faktisk mødrene. Gud bedre meg - de skal være borte i 10 dager og oppfører seg som de aldri skulle få se ungene igjen... Hjelpe meg....!
    Enig med deg - er mødrene som irritere, og den ene mora gnålte jo verre i starten og virkelig fikk ungene til å grue seg når hun skulle bort, og hun snakket jo bare nedsettende om faren om at dette kom han jo aldri til å klare

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Jul 2008
    Alder
    43
    Poengstyrke
    7
    Så bare den første halvtimen av det første programmet.
    Jente 85 og gutt 00

http://www.oddene.net

Innmeldt
    Sep 2004
    Alder
    53
    Poengstyrke
    17
    Jeg ser på, og gubben så på igår....han kjente seg igjen på mange punkt

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    38
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Lise Se innlegg
    Enig med deg - er mødrene som irritere, og den ene mora gnålte jo verre i starten og virkelig fikk ungene til å grue seg når hun skulle bort, og hun snakket jo bare nedsettende om faren om at dette kom han jo aldri til å klare
    Ja, jeg fatter ikke at noen tror de kan være så unnværelige. "Kommer du til å savna ho mamma?" Og det gnålte ho visst mye på, fortalte min søster i går som var innom og hadde sett alle episodene. Jeg ble helt overgitt... Jeg har også den innstillingen at pappaen i huset klarer seg fint når de må, men de må få lov til å prøve seg. Klart det blir på deres måte da, men det skal ikke jeg blande meg oppi. Husker da sambisen skulle kle på ungene før de dro i bhg. Det var mange rare fargesammensetninger. Kunne ikke drømt om å kommentere det engang. Jeg hadde storkosa meg på Malta med stor visshet om at sambisen hadde hatt full kontroll i de 10 dagene uten meg.
    Ciaò!
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    38
    Sitat Opprinnelig lagt inn av merete g Se innlegg
    Jeg ser på, og gubben så på igår....han kjente seg igjen på mange punkt
    Da har du skjemt ham bort
    Ciaò!
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Lise Se innlegg
    Jeg irriterer meg skakk over denne serien For noen teite menn og kvinner da, herlighet på tide at disse damene dro så mannfolkan fikk ansvar å lærte de å. Jøye meg, de er jo totalt hjelpeløse jo - hadde ikke være i dette huset nei. Mannen hadde hatt full kontroll i hjemmet, ingen unger fikk regjere som de sjøl ville eller hyle fordi jeg var bort - og jeg, JEG hadde hatt det toppers i syden, og ingen hjemlengsel
    De har en litt annen livsstil en folk flest fordi mennene stort sett jobber på havet. Det kan ikke sammenlignes med med de fleste andre yrker. Og de får en skjevfordelig hjemme pga det. Men må si jeg synes de fleste av de mannfolkene virker ok. For det står ikke på viljen tydeligvis Må legge til at jeg er enig med sol,synes de kvinnfolkene er sære,ti dager borte og de tror verden skal gå under.

Innmeldt
    Nov 2004
    Alder
    44
    Poengstyrke
    23
    Joda følger med, og synes serien er hærlig. Jeg begynte å se på da jeg har "ukjent" tante og søskenbarn med i serien.
    Og nu har jeg i allefall fått sett dem på tv

Jeg tror også det er kvinnenne som mer tror dem er uenværlig, enn at mannfolkene ikke klarer seg. Og dama så gnåla til ungene om at dem MÅTTE savne henne , ja ho nekta å sende ungene på turen til Senja trollet hvis ikke mannen ble med. De fikk ikke sitte på med andre sjåfører.
    *Huff* det kan ikke være enkelt å være så hysterisk, helt utrolig at dem fikk henne til å dra fra ungene og mann i hele 10 dager.

Ellers er vel serien lagt opp litt slik også, for at vi skal synes det blir morsomt.

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    38
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Fillerya Se innlegg
    Joda følger med, og synes serien er hærlig. Jeg begynte å se på da jeg har "ukjent" tante og søskenbarn med i serien.
    Og nu har jeg i allefall fått sett dem på tv
    Ja, jeg har jo glemt å spørre dere om dette, og nå fikk jeg det bekreftet. Spesielt din søster som har besøkt dem må jo syns et er artig å se...Inviterte hun dem i sin 50 årsdag? Du må fortell meg engang hvem av dem det er...
    Ciaò!
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Nov 2004
    Alder
    44
    Poengstyrke
    23
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Tornerose Se innlegg
    Inviterte hun dem i sin 50 årsdag? Du må fortell meg engang hvem av dem det er...
    Nei tror ikke hun inviterte dem, nu har jo denne tanten vår, en datter som er født på samme dag som min søster, det er vel også en av grunnenne til at dem har "funnet" hverandre.
    Pappa sin bror her i byen, har også litt kontakt med dem, og har vært der på besøk.

Innmeldt
    Nov 2004
    Alder
    44
    Poengstyrke
    23
    Litt forklarende hvorfor denne Susanne er litt overhysterisk, finner man i klipp på Tv2. sin side.
    Og her kan også første episode sees gratis.

+ Svar på tråd
Side 1 av 4 1 2 3 ... SistSist

Lignende tråder

1. Da damene dro
    av Gulloingen i kategorien Tv og film
    Svar: 16
    Siste innlegg: 24-09-09, 07:08

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar