Ha ryddet i mitt album, men nå står det under vært bilde med orange skrift, må godkjennes av moderator![]()
Ha ryddet i mitt album, men nå står det under vært bilde med orange skrift, må godkjennes av moderator![]()
Fikset =)
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
you
![]()
Tullejente, er det du som står for å godkjenne bildene. Da vet jeg det. Selv Alfa ante ikke hvorfor jeg ikke fikk bildene mine godkjente. Tror ikke du heller visste det.Da jeg skulle vise til bildene mine i dagboka mi, sa du at du fikk ikke sett noe som helst. Hehe..Ringte det ikke en bjelle da om at det var du som var moderator for dette?
![]()
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
pssst genietjeg hadde ikke moderator tillatelse da, har nylig fått de så har derfor ikke kunne godkjent bildene før nu
![]()
![]()
Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?
aalisa`s dagbok-klodring
aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
hehe jo det kunne du - for når jeg sier jeg ikke ser så ser jeg ikke, når jeg ser jeg kan fikse så fikser jeg![]()
Ja hos meg kom nå det bort det som sto skrevet under bilene mine, jeg ble fornøyd da Lise sa hun hadde fikset det, jeg så hun var blitt moderator :)
Er det jeg som har gjort noe feil i albumet mitt?? Hvorfor er det slik nå,at bildene må godkjennes hele tiden...slik var det ikke før :galsf:
mulig det er ny funksjon
Ny funksjon, er det jeg så må gjør noen i den nye funksjonen ? Kanskje det er cookies........![]()
ikke noe du kan gjøre, men det er rart jeg må godkjenne de for de synes jo uten godkjenning å da
Jeg syns ikke det gjør noen om bildene synes, bildene jeg har lastet ned i albumet mitt, legger ikke ut noen jeg ikke vil skal synes, og som bør sensureres....
Syns det ser ok ut nå, takk for d![]()
Bokmerker (linker)