Jeg lager meg en egen tråd om min 40 årsdags-feiring. Jeg er begynt å planlegge feiringen til sommeren. men som vanlig er det jo en tytje vanskelig dag å feire på da...Har 5 juli, men tenkte å feire den lørdag 4 juli. Folk er begynt å dra på ferie og slik har det alltid vært med meg. Har vel feira 2 dager i hele mitt liv: 13 årsdagen og 30 årsdagen. Feira vel også 18 og 22 årsdagen, men da inviterte jeg ikke til selskap direkte, men vi var jenter som møttes og gikk ut sammen etterpå. Nå vil jeg altså feire 40 årsdagen. Tror jeg har funnet lokalet. Det blir gjennom forsvaret. Gratis leie og jeg slipper å vaske. Men; det er ikke kjøkken i tilknytning til selve lokalet, men i etasjen over. Dvs at maten må tilberedes der og så bæres ned. Også er det en pub der, og gjestene må kjøpe drikke der, men til en rimeligere penger enn de ville gjort ute på byen. Feks 38 kr for øl og vin og 50 for drink. Jeg spanderer drikke til maten. Syns det er vanskelig å vite om det blir godt mottatt. men sambisen feira sin 30 årsdag der sammen med min søster som ble 40 dengang. Og da kosta alt 25 kr. Cognacen også. Litt dyrere 13 år etter da, men dengang var det ikke noen som sa noe på at de måtte betale drikke selv. Jeg har lyst til å leie inn en DJ som skal lage liv, ha lyskastere og litt røyk. Har nemlig tenkt å ha utkledningsparty. Dvs 80-tallsfest med 80 tallsmusikk. Er ikke det litt kult da? hehe...
Nå trenger jeg tips til mat som kan lages og som ikke krever en masse dikkedarier. Tapas foreslo min søster, men det er da ikke særlig enkelt og det er jo dyrt også med alt det dikkedariet. Det blir invitert inn ca. 50 gjester, men tviler på at alle kommer....
Tar dere med mann og kommer eller?Hadde vært gøy det altså ;o)
Har bestemt meg for å ikke invitere mine foreldre og svigerforeldre. Bare søsken og nieser/nevøer, noen kusiner og venner. Og noen som jeg vil karektisere som bekjente nå, men var engang bedt i deres runddager.
Ungene får ikke delta denne gangen. Jeg vil ha en fest for meg, og der jeg kan ha det gøy og slippe å tenke på dem.

Hadde vært gøy det altså ;o)
Svar med sitat

ja skal enn ha fest, så er det kanskje litt smart å begyne så tidlig. Jeg blir 50 år på søndag, men har ikke planlagt en skit enda ;) litt feiring blir det nå, gavene er begynt og å komme 
da skal vi nord til Vesterålen å feire 40 års dag, samboeren til lillebror, hun blir 40år i mai, og lillebror blir 40år i september, og jeg 50 år 8.mars ,130år til sammen
det blir en hel uke feiring 

8 og 6 år

Bokmerker (linker)