+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SistSist
Viser resultatene 1 til 15 av 35

Tråd: Jeg 40 år EEK!

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    38

Jeg 40 år EEK!

Jeg lager meg en egen tråd om min 40 årsdags-feiring. Jeg er begynt å planlegge feiringen til sommeren. men som vanlig er det jo en tytje vanskelig dag å feire på da...Har 5 juli, men tenkte å feire den lørdag 4 juli. Folk er begynt å dra på ferie og slik har det alltid vært med meg. Har vel feira 2 dager i hele mitt liv: 13 årsdagen og 30 årsdagen. Feira vel også 18 og 22 årsdagen, men da inviterte jeg ikke til selskap direkte, men vi var jenter som møttes og gikk ut sammen etterpå. Nå vil jeg altså feire 40 årsdagen. Tror jeg har funnet lokalet. Det blir gjennom forsvaret. Gratis leie og jeg slipper å vaske. Men; det er ikke kjøkken i tilknytning til selve lokalet, men i etasjen over. Dvs at maten må tilberedes der og så bæres ned. Også er det en pub der, og gjestene må kjøpe drikke der, men til en rimeligere penger enn de ville gjort ute på byen. Feks 38 kr for øl og vin og 50 for drink. Jeg spanderer drikke til maten. Syns det er vanskelig å vite om det blir godt mottatt. men sambisen feira sin 30 årsdag der sammen med min søster som ble 40 dengang. Og da kosta alt 25 kr. Cognacen også. Litt dyrere 13 år etter da, men dengang var det ikke noen som sa noe på at de måtte betale drikke selv. Jeg har lyst til å leie inn en DJ som skal lage liv, ha lyskastere og litt røyk. Har nemlig tenkt å ha utkledningsparty. Dvs 80-tallsfest med 80 tallsmusikk. Er ikke det litt kult da? hehe...

Nå trenger jeg tips til mat som kan lages og som ikke krever en masse dikkedarier. Tapas foreslo min søster, men det er da ikke særlig enkelt og det er jo dyrt også med alt det dikkedariet. Det blir invitert inn ca. 50 gjester, men tviler på at alle kommer....

Tar dere med mann og kommer eller? Hadde vært gøy det altså ;o)

Har bestemt meg for å ikke invitere mine foreldre og svigerforeldre. Bare søsken og nieser/nevøer, noen kusiner og venner. Og noen som jeg vil karektisere som bekjente nå, men var engang bedt i deres runddager.

Ungene får ikke delta denne gangen. Jeg vil ha en fest for meg, og der jeg kan ha det gøy og slippe å tenke på dem.
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Nov 2006
    Alder
    41
    Poengstyrke
    31
    Du spanderer drikke til maten sier du.. Det vil jeg si holder :)
    Lykke til med planlegginga.

Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
    når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?

aalisa`s dagbok-klodring
    aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa

Innmeldt
    Jul 2008
    Alder
    43
    Poengstyrke
    7
    Hva slags mat tenker du på?

Du kan lage gryterett, lapskaus på forhånd og varme opp på kjøkkenet på lokalet.

Det holder lenge at du holder drikke til maten.
    Jente 85 og gutt 00

http://www.oddene.net

Innmeldt
    Nov 2006
    Alder
    41
    Poengstyrke
    31
    Lapskaus passer jo også som litt utpå natta mat også.....

Iallefall hvis du har kaker og kaffe..... Gryterett o.l. pleier å være pop. Med godt brød, og saltat til

aalisa`s dagbok-klodring

Innmeldt
    Sep 2004
    Alder
    53
    Poengstyrke
    17
    Jøss, e du begynt å blanlegge så tidlig ja skal enn ha fest, så er det kanskje litt smart å begyne så tidlig. Jeg blir 50 år på søndag, men har ikke planlagt en skit enda ;) litt feiring blir det nå, gavene er begynt og å komme

Det blir stoor fest til sommeren, gubben serverer da skal vi nord til Vesterålen å feire 40 års dag, samboeren til lillebror, hun blir 40år i mai, og lillebror blir 40år i september, og jeg 50 år 8.mars ,130år til sammen det blir en hel uke feiring
    Gratulerer deg så mye med de 40 år på forhånd, og masse lykke til,det blir sikker koselig dag:mc8:

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Koldtbord! og drikke kan man ta med selv

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    20
    Så spennende da T.:smile:

Jeg syntes det hørtes helt greit ut at folk betaler drikke etter maten, ellers blir det jo stygg dyrt ..nå vet jo ikke jeg hvor mye dine venner og familie drikker da, men det kan jo bli en betydelig sum.
    I selvskap vi har vært i har dette vært normalt. Bryllup også.

Gryterett er jo enkelt og noe de fleste liker. Siden du skal invitere så mange, kan jo det være greit.

Koltbord som Lise foreslo er også et godt forslag.
    Sist endret av katinka; 04-03-09 kl 13:21.

:) Ha en fin dag :)

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Skal man ha 80tallsfest må man servere gryterett,ingenting er mere 80talls enn det dessuten er det enkelt å lage i store mengder,og forholdsvis billig.

Jeg blir 40 om nøyaktig en uke.

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Sitat Opprinnelig lagt inn av pippi69 Se innlegg
    Skal man ha 80tallsfest må man servere gryterett,ingenting er mere 80talls enn det dessuten er det enkelt å lage i store mengder,og forholdsvis billig.

Jeg tenkte akkurat det samme. 80-talls party = gryterett Sånn er det bare. Og det er godt og enkelt.

Pippi - blir det no feiring på deg da?

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Glemte å si: Jeg synes det er helt naturlig at man ikke spanderer mer enn drikke til maten. Ingen forventer vel mer enn det?

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28
    Ååååå, jeg har lyst å komme

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Sitat Opprinnelig lagt inn av sol Se innlegg
    Ååååå, jeg har lyst å komme
    Synes vi skal ta oss en tur jeg. Fader det hadde vært morsomt.

Innmeldt
    Jun 2002
    Poengstyrke
    28
    Ja, det syns jeg også :)

Innmeldt
    Nov 2006
    Alder
    41
    Poengstyrke
    31
    Sitat Opprinnelig lagt inn av pippi69 Se innlegg

Partyyyyyyyyyyyyyyy i Trønder-hovedstaden!!!!

aalisa`s dagbok-klodring

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Kari Se innlegg
    Jeg tenkte akkurat det samme. 80-talls party = gryterett Sånn er det bare. Og det er godt og enkelt.

Pippi - blir det no feiring på deg da?
    Ikke noen stor feiring nå nei,men tenkte å be deg å poden på kaker :)

Mulig jeg skal lage en felles middag til oss og venninna mi i nabohuset. Hun er på sjukehuset nå,og kommer ut i helga nyoperert. Og mammans hennes er her. Så er det slik at mamman har bursdag dagen før meg,så tenkte jeg skulle lage en felles bursdagsmiddag til oss alle :)

Til sommeren skal jeg til syd Sverige hvor pappa har leilighet. Der skal vi feire pappa og samboerens 60 årsdag,så er jeg og ene datter til min stemor 40 omtrent på samme tid. Så blir 4 runde dager vi skal feire sammen :)

+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SistSist

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine