Jeg vet ikke hvor mye mere jeg skal "ta imot" av dritt fra svigerinnen min.
Vi er i den heldige situasjonen at bi bor i nærheten av både svigerforeldrene mine og foreldrene mine, og de stiller gjerne opp som barnevakter.Så lenge de vil selv kan vel ikke det gjøre noe,-så her er det ikke snakk om å utnytte!! -og jeg bruker ikke barnevakt hele tiden, er faktisk ikke ute på så mye, men skulle det være noe er det veldig godt å ha barnevakt som jeg vet passer godt på barna mine!
Svigerinnen min er vel det man kan kalle misunnelig,tror jeg.Siden de bor litt lengre unna og ikke ser foreldre/svigerforeldre så ofte. Jeg får hele tiden "små stikk" om at besteforeldre skal bare besøke, mens jeg vet at når de får besøk av dem blir de satt til småjobber det være seg vasking,plenklipping,barnevakt for at mor og far skal på kino, ut og spise osv....Barna blir også med på ferie til besteforeldrene for en uke i slengen noe som jeg synes må være kjempekos for barna og som vi ikke gjør fordi vi bor så nærme.Men hvis barna mine overnatter en natt er det galt,-og UTNYTTING av bestene.... Og forskjellen er???
Jeg blir egentlig veldig lei meg,for jeg vil helst at vi skal fortsette å ha kontakt, men det har gått så langt at jeg vet ikke om jeg orker mere. Og jeg vet ikke på hvilken måte jeg skal få sakt det til henne slik at hun forstår uten at hele familien skal få "bråk" fordi jeg sier ifra...
Noen som har gode råd til meg????Hvordan skal jeg legge det frem??
-anonym

Svar med sitat
Trebarnsmamma til
15 år
17 år og
19 år
og 

, Cecilie 21,samboer m/Jan Erik:me7: 

Bokmerker (linker)