http://www.an.no/nyheter/article4280279.ece
Jeg har faktisk ringt lokalavisen idag og uttrykt min uenighet i dette som tannlege Tegnander sier her. Jeg mener bestemt at det er klart folk utsetter tannlegebesøk pga økonomien. Det er kun når det er helt prekært at folk går uansett økonomi. Men da har det jo gått så langt at man allerede har hull i tennene og har vondt.
Jeg håper også at dersom staten dekker tannlegeregningene, så har man større mulighet til å klage på behandlingen, noe man ikke har hatt nå. Jeg har brukt flere tusen kroner pga en tabbe en tannlege gjorde. Han skiftet to amalganfyllinger i tennene mine og det var han som overtalte meg til å legge i plast istedetfor porselen. Det har endt med rotfylling av begge tennene. Og den tannlegen som gjorde den jobben har ikke greid å ta bort alle nervene. Og etter det har jeg vært hos 3 andre tannleger før jeg endelig ble sendt til Bergen Ortopediske Institutt. Etter 6 timer i stolen der fant de til slutt den jækla nerven som alle har oversett som gjorde livet mitt vanskelig. Jeg fikk ikke spist og drukket på en skikkelig måte og lo jeg ute når jeg stod ute i frisk luft, så isa det helt inni hodeskallen på meg.
Jeg fikk et helt nytt liv etterpå. Og når tannlegen sier at man ikke ville gått oftere til tannlegen selv om det ble gratis, så provoserer det meg veldig!!!!![]()

Svar med sitat

og Sara 12 

Bokmerker (linker)