Ser dere på Paradise hotell?
Ser dere på Paradise hotell?
Sist endret av katinka; 11-05-09 kl 23:54.
:) Ha en fin dag :)
Nei nei nei og nei. Jeg har så vidt fått med meg noen bruddstykker ved at TV'n har stått på kanalen - uten at jeg har sett på tv. Grøss og gru og dobbelt grøss, for meg blir dette søppelTV av dimensjoner.
NEI!!! Jeg har tvangsoverhørt 2 episoder, og er skadet for livet! Malene er ihuga fan og digger skiten, å dermed må jeg overhøre det når hun skal se på.
Skal ikke legge ut her hva jeg synes om det noe mer enn jeg har sagt til nu, og trur egentlig det holder =)
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Selfølgelig ser jeg på. Jeg bare elsker andre sine intriger og kan glede og jamre meg over alt bakvaskelsen og smellene som slår tilbake.
Men helt ærlig, er dette første gangen jeg følger med på Paradise :)
takk for et herlig svar
trur det er første gang jeg har hørt noen innrømme dette, uten å bortforklare det hehe
Nei![]()
den historien må vi få![]()
Syntes disse "sjekke" seriene er utrolig lite interssant. Har nok zappet innom en gang i blant på let etter noe. Men det irriterer meg bare grenseløst at dette programmet skal komme i beste sendetid, og skyve vekk andre gode serier TV3 hadde. Men må innrømme at jeg så noen sesonger av BIG brother..![]()
Ja, jeg ser på.
Det er ikke noe favorittprogram, men jeg får ihvertfall satt meg rolig litt. :)
-Tone-
Har aldri sett på det.
Nei, jeg har sett kanskje 3 episoder. Gadd ikke mer etter at hun lyse (som hadde en eks) ble stemt ut. Hvordan gikk det med han etterpå forresten?
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Akkurat der er jeg veldig uenig med deg. Det finnes så mange forskjellige smaker for hva god undeholdning er, så om ikke jeg liker ett tv program, så kan jeg ikke irritere meg over tv selskapet fordi de sender akkurat det programmet. Da må jeg heller svitsje over til noe annet, og heller glede meg over de undeholdningsprogrammene jeg liker.
Hvis du skjønte noe av bablet mitt der. :)
-i dag var det kjett...så kjett at jeg gikk fra hele greia!
-Tone-
Bokmerker (linker)