denne gangen har jeg fått med meg nesten alle episodene gitt!!!!
Har jeg ikke sett.. så har jeg hørt.. mens jeg har jobba hardt på FB
Det var samboeren uenig i.. enten fikk jeg sitte å se.. ellers så skulle liksom han velge kanal!! HALLO!!! :hæ:
Følger jeg med på noe.. så følger jeg med på noe!!! Dårig eller bra.... Samma det liksom.. så lenge det fenger![]()
![]()
Hvorfor skal jeg tenke før jeg snakker,
når jeg ikke aner hva jeg skal si før jeg har sagt det?
aalisa`s dagbok-klodring
aalisa`s tilbakemeldingstråd for dagbok-klodringa
Så dere på finalen i går?
Hva syntes dere om de som vant?
Jeg syntes Petter fortjente det, og hun andre kunne jo ikke noe for at hun var kommet dit så lenge etter de andre, stakkars.
:) Ha en fin dag :)
Akkurat som jeg husker det nåJeg ser på og så er jeg ferdig etterpå, liksom ;) -men mener å huske at det var "høy temperatur" og masse krangling.
Fikk med meg siste halvtimen. Typisk egentlig...nå har jeg for en gangs skyld prøvd å få med meg en serie på tv'n,-og greid det, men akkurat da det skulle være finale kom det jo noe i veien.
Men at Petter vant fortjente han og det var vel ikke den værste han vant sammen med heller.
-Tone-
Tja, av dem som var der syntes jeg det var greit nok at Petter´n vant, litt rart å la Beneticte være den som vant sammen med han, men det ble jo slik fordi dem skulle ha ut Nohr.
Helt ok, hadde hatt mer problemer til at Petter og Lene skulle vunnet sammen, da var det bedre at finalen ble som den ble.
Og jeg hadde da syntes det var helt ok om Kevin og Lene også hadde vunnet.
Bokmerker (linker)