17. mai er vel en av dagene i året som er aller mest proppet med tradisjoner. Nesten så ikke julaften kommer på samme planet..... men bare nesten altså.
Hva setter du mest pris på med dagen? Og hva av dine tradisjoner kunne du godt tenke deg til å droppe?
Jeg må si at tanken på at vi som land faktisk viser frem barna våre på en slik dag, i stedet for å vise frem muskler og militære. Det er en av de tingene jeg virkelig setter pris på. Det genuine vi har med den tradisjonen. Okey - jeg er like hæppi hver 17. mai morgen når vi må dra oss ut av senga, men jeg blir ganske hæppi i løpet av dagen.Vi hadde tidligere pliktløp med oppmøte på skolen, fordi poden gjerne ville delta på de aktivitetene, men med tiden så har det utgått.
og den delen jeg satt aller minst pris på forsvant. Det var noe med at nettopp denne delen gjorde det hele en smule kavete og "travelt". Det som gjenstår nå, er at poden gjerne VELDIG gjerne vil ha med seg russetoget. Det blir dårligere og dårligere for hvert år, men til gjengjelde blir det også kortere og kortere.
Faktisk så kort at det ikke er verdt tiden å dra til byen for å få det med seg. Derfor har jeg sagt fra at i år ble siste året. Og dermed forsvinner det siste av det jeg ikke er sååååå hæppi for. :juhu:

og den delen jeg satt aller minst pris på forsvant. Det var noe med at nettopp denne delen gjorde det hele en smule kavete og "travelt". Det som gjenstår nå, er at poden gjerne VELDIG gjerne vil ha med seg russetoget. Det blir dårligere og dårligere for hvert år, men til gjengjelde blir det også kortere og kortere.
Faktisk så kort at det ikke er verdt tiden å dra til byen for å få det med seg. Derfor har jeg sagt fra at i år ble siste året. Og dermed forsvinner det siste av det jeg ikke er sååååå hæppi for. :juhu:
Svar med sitat

, Cecilie 21,samboer m/Jan Erik:me7: 

Hilsen Alfa 
og Sara 12 

Bokmerker (linker)