Hva tror du om streiken?
Hvis det blir streik er jeg for første gang i streik fra i morgen. Det blir jo litt rart.
Hva tror du om streiken?
Hvis det blir streik er jeg for første gang i streik fra i morgen. Det blir jo litt rart.
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Har ikke fulgt med I DET HELE TATT jeg, men vet at mamma blir tatt ut om det blir streik.
Forøvrig bestemmer jeg meg for å streike hver dag, jeg men har ingen streikevakt som passer på, så da skjærer det seg hver gang...
-Tone-
Jeg tror dessverre at det blir streik. Og jeg tror det blir en av de viktigste kampene min generasjon skal ta. Synd at det kan bli nødvendig, men når rettigheter våre foreldre har kjempet frem angripes så snart vi vokser opp. Vel da blir det kamp og den er nødvendig!
Tror ikke det blir streik, de jobber på spreng for å ungå streik nå. Blir det det streik, så blir det streik. Har jeg jobbet i komunen nå, så har jeg også godt ut i streik, om det blir.
Husker ikke helt hva du Alfa jobber med nå. Syns jeg husker du jobbet med telfon, ett eller annet?
Kanskje det var du Alfa som ringte meg og spurte meg om hvilken kryddersorter jeg har i krydderhylla mi. Du verden hvor mange spørsmål jeg fikk, jeg ble rett og slett sliten av den dama som spurte meg ut.Jeg har en tråd om krydder her på mixen,derfor den tanken :)
Jeg jobber i Skatteopplysningen (Skatteetaten) jeg.
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
Hilsen Alfa
Sa de noe mer nå på nyhetene kl 21? Jeg glemte å se på det.
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
Hilsen Alfa
Arbeidsorg mener det er stor fare for streik. Meklingsmannen har håp.Men, jeg så ikke nyhetene jeg heller.
![]()
Åååå så spennede det må være å jobb der Alfa.............![]()
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
Hilsen Alfa
De kan ikke gi etter på dette. Det vil bli ramaskrik! Og det vil være en av de største kuttene i rettigheter noen gang. Jammen sier jeg skjit til de som mener at det ikke er nødvendig å være organisert i dag. Straks organisasjonene blir svake, så vil enhver rettighet vi har forsvinne.
Julie sin skole blir også tatt ut i streik. Håper de kommer til en enighet snart, greit og vite før man legger seg.
:) Ha en fin dag :)
Er vel nyheter igjen nå kl 23.
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
Hilsen Alfa
Bokmerker (linker)