+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultatene 16 til 24 av 24

Tråd: Vi vurderer seriøst hund.

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    28
    Dyrlegen hadde ikke problemer med å anbefale den hunden. Rasen har normalt få sykdomsproblemer og hannhunden mindre enn tispene.
    Hunden var flott, men ikke så vant til å gå lange turer. Dette er jo grunnen til at de velger å omplassere den.

den var utrolig snill, fantes ikke nervøs eller skvetten. Vi gikk en liten tur med den, og Emil holdt båndet hele tiden. Men det ble selvsagt en spesiell tur, hvor hunden fikk lukte på alt og vi møtte ingen.

Ifølge eierene bjeffer den litt når den møter andre hannhunder. Vi klarte ikke å huske på alle spørsmålene, men når jeg spurte hva som var negativt - var det akkurat denne boffingen på andre hunder. Og at den boffet litt når det ringte på døren. Og det var jo ikke ille.

Det vi så og opplevde av hunden, var udelt positivt.
    Storebror og Emil 8 år
    Blogg
    When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Det høres ut som en flott hund Ina. Jeg tror jeg bare som en siste kontroll ville fått dyrlegen til å ta en genrell sjekk på bikkja, før jeg bestemte meg. For - har jeg forstått det rett... det var slik at han ikke hadde sett bikkja - bare uttalte seg på genrell basis?

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    28
    Sitat Opprinnelig lagt inn av Kari Se innlegg
    Det høres ut som en flott hund Ina. Jeg tror jeg bare som en siste kontroll ville fått dyrlegen til å ta en genrell sjekk på bikkja, før jeg bestemte meg. For - har jeg forstått det rett... det var slik at han ikke hadde sett bikkja - bare uttalte seg på genrell basis?
    Bare uttalt seg på generelt grunnlag. Hunden er jo ca 4 timers kjøring unna.
    Storebror og Emil 8 år
    Blogg
    When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    28
    Husker ikke om jeg har sagt det, men hunden er ant til andre hannhunder. Den bor sammen med en hannhund, tre katter og barn.
    Storebror og Emil 8 år
    Blogg

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    boffing er lov for å si det slik, noengang må hunden å få "snakke" og slik som vår, den boffer når det kommer noen den ikke kjenner, og det synes jeg er greit. Men den boffer ikke når de kommer inn døra, da er hun stille

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Sep 2004
    Alder
    53
    Poengstyrke
    17
    Har dere tenk på hvor dere skal ha hunden når dere alle er bote. Vi hadde naboer som var borte hele tiden, de hadde tre hunder. Hundene hadde de i innheng eller hva det nå heter de sa voff,voff, voff, hele dagen laaaaaaaang. Alle er jo på jobb, de hørte ikke denne jamringen, men jeg hørte det, ble rett og slett sliten av all den voffingen som jeg hørte, jeg er hjemmeværende, nå har vi nye naboer, og voffingen er borte vekk .......................

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    28
    Sitat Opprinnelig lagt inn av merete g Se innlegg
    Har dere tenk på hvor dere skal ha hunden når dere alle er bote. Vi hadde naboer som var borte hele tiden, de hadde tre hunder. Hundene hadde de i innheng eller hva det nå heter de sa voff,voff, voff, hele dagen laaaaaaaang. Alle er jo på jobb, de hørte ikke denne jamringen, men jeg hørte det, ble rett og slett sliten av all den voffingen som jeg hørte, jeg er hjemmeværende, nå har vi nye naboer, og voffingen er borte vekk .......................
    Mannen jobber hjemme, så det er ikke noe problem.
    Storebror og Emil 8 år
    Blogg

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Og har dere en slik hund som vi så bjeffer den ikke. Men vi har alltid hunden inne når vi selv er borte, dette fordi jeg vet ikke om noen kanskje er slemme med henne når hun er ute alene

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Mar 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    23
    Vår bjeffer heller aldri, det er nesten sånn at jeg har bekymret meg for om hun i det hele tatt kan bjeffe - men så hender det hun beviser det noen veldig sjeldne ganger da.

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror

En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.

Hilsen Alfa

Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album

+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Lignende tråder

1. seriøst spørsmål ang mus
    av mara i kategorien Data
    Svar: 15
    Siste innlegg: 14-01-06, 08:13
  2. Vurderer å ha barneselskap på McDonalds
    av dido i kategorien Selskaper
    Svar: 17