Før fikk jeg alltid svar på mail når det var nye svar i mine tråder, eller tråder jeg hadde svart i.
Men nå får jeg kun mail hvis noen sender meg en pm.
Jeg klarer ikke finne feilen, men kanskje andre vet?![]()
Før fikk jeg alltid svar på mail når det var nye svar i mine tråder, eller tråder jeg hadde svart i.
Men nå får jeg kun mail hvis noen sender meg en pm.
Jeg klarer ikke finne feilen, men kanskje andre vet?![]()
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Jeg er ingen ekspert på dette, men jeg lurer på om det er slik at du er nødt tul å krysse av for at du skal abbonere på trådene - og så velge at du skal få melding når det skrives i en tråd som du abbonerer på.
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Under profil og endre valg er det et punkt:
Standardinnstilling for tråderNår du starter en ny tråd, eller svarer på et innlegg, kan du velge å automatisk legge disse til i dine abonnerte tråder. Du kan og velge å få en e-post når disse trådene oppdateres med nye svar.
Har du valgt - øyeblikkelig e-postvarsling på det punktet?
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
Hmm - da kan jeg dessverre ikke hjelpe. Jeg sender link av denne tråden med spm til Alfa - så får vi se om hun kan bidra.
Jeg skulle til å foreslå det Kari allerede har sagt. Du står med en mailadresse du fortsatt bruker også?
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Sjekk om spam mappen tar de - sørg for å godkjenne avsender adressen
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Jeg får mail ang pm-er, og det fungerer greit. Den går ikke i spamen (der er det ikke noe).
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
Bokmerker (linker)