Lises pannekaker har jeg laget, de var gode ja, husker ikke om jeg har gitt tilbakmelding![]()
Bra med en oppfordringstråd, Kari.:)
Har også laget en langpanne sjokoladekake en gang.
Lises pannekaker har jeg laget, de var gode ja, husker ikke om jeg har gitt tilbakmelding![]()
Bra med en oppfordringstråd, Kari.:)
Har også laget en langpanne sjokoladekake en gang.
:) Ha en fin dag :)
Jeg syns det er så kjedelig å lese oppskrifter. Hehe..matlaging er ikke min sterke side. Det skal gå kjapt, fort og raskt ;)
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
En oppskrift trenger ikke være en oppramsing av massevis av ingredienser og mange vendinger. Det kan jo like gjerne være en måte å gjøre noe kjapt, fort og raskt.
Karis nuggets går under kjappt fort og raskt![]()
Jeg har bakt syllan sin eplekake og den er bare himmels god, jeg har bakt karamellkaken også, og den er blitt favoritt her i huset. GK yngstesønnen min bakte karamellkaken på en prøve i 10 klassen, og han fikk 5 på prøven, lærerne fikk smake av den på lærerværelse, alle fikk oppskriften
![]()
Koteletter med ost - kjempe gode
og couscoussalat - nydelig
=)
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Her er oppskrift på Karamellkake ligger en inne på Barnemix enn mindre porsjon,første gangen jeg bakte den brukte jeg smilisaus, kjøpte nemelig feil, den ble god den også, men da heter den smiliekake ;) http://barnemix.no/skravlemix/showthread.php?t=7836
Bokmerker (linker)