+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultatene 16 til 24 av 24

Tråd: Oppfordring - tilbakemeldinger

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    37
    Poengstyrke
    20
    Lises pannekaker har jeg laget, de var gode ja, husker ikke om jeg har gitt tilbakmelding

Bra med en oppfordringstråd, Kari.:)

Har også laget en langpanne sjokoladekake en gang.

:) Ha en fin dag :)

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Sitat Opprinnelig lagt inn av pippi69 Se innlegg
    I dag har jeg laget nuggets etter Karis oppskrift. Det var nydelig å jeg kommer til å fortsette å lage nuggets fremover :)

Mulig jeg komer til å lage noen flere varianter,med f.eks lime,chili eller dill i kefiren som kyllingfileten ligger i over natta. Kan sikkert bruke hvitløk også.

Jeg laget pommes frites til nuggetsen i dag. Vask poteten skikkelig godt,kutt opp ønsket mengde i båter eller strimler. Legg i vann så du får fjernet stivelsen i poteten,tørk på papir før du har i frityroljen til steiking :) Nam nam
    Ja ikke sant de er gode. Høres dørge kjedelig ut, men blir veldig godt. Du må melde fra etterhvert som du tester ut variantene - er åpen for å forske det meste.

Innmeldt
    May 2002
    Alder
    42
    Poengstyrke
    38
    Jeg syns det er så kjedelig å lese oppskrifter. Hehe..matlaging er ikke min sterke side. Det skal gå kjapt, fort og raskt ;)
    Ciaò!
    Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
    --------------------------------
    Tilbakemelding på dagbok

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    En oppskrift trenger ikke være en oppramsing av massevis av ingredienser og mange vendinger. Det kan jo like gjerne være en måte å gjøre noe kjapt, fort og raskt.

Innmeldt
    Oct 2006
    Poengstyrke
    24
    Karis nuggets går under kjappt fort og raskt

Innmeldt
    Sep 2004
    Alder
    53
    Poengstyrke
    17
    Jeg har bakt syllan sin eplekake og den er bare himmels god, jeg har bakt karamellkaken også, og den er blitt favoritt her i huset. GK yngstesønnen min bakte karamellkaken på en prøve i 10 klassen, og han fikk 5 på prøven, lærerne fikk smake av den på lærerværelse, alle fikk oppskriften

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Koteletter med ost - kjempe gode
    og couscoussalat - nydelig

=)

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    Sitat Opprinnelig lagt inn av merete g Se innlegg
    Jeg har bakt syllan sin eplekake og den er bare himmels god, jeg har bakt karamellkaken også, og den er blitt favoritt her i huset. GK yngstesønnen min bakte karamellkaken på en prøve i 10 klassen, og han fikk 5 på prøven, lærerne fikk smake av den på lærerværelse, alle fikk oppskriften
    Karamellkake - høres spennende ut. Orker du å hente frem tråden? Hilsen lateKari

Innmeldt
    Sep 2004
    Alder
    53
    Poengstyrke
    17
    Her er oppskrift på Karamellkake ligger en inne på Barnemix enn mindre porsjon,første gangen jeg bakte den brukte jeg smilisaus, kjøpte nemelig feil, den ble god den også, men da heter den smiliekake ;) http://barnemix.no/skravlemix/showthread.php?t=7836

+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Lignende tråder

1. Oppfordring!
    av Alfa i kategorien Informasjon
    Svar: 3
    Siste innlegg: 17-12-05, 18:22

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan poste svar