Hvilken type grill har dere?
Gass, kull eller elektrisk?
Er dere flinke til å bruke den?
Og hvor godt fornøyd er dere?
Hvilken type grill har dere?
Gass, kull eller elektrisk?
Er dere flinke til å bruke den?
Og hvor godt fornøyd er dere?
Vi har utepeis, altså ikke grill. *Fyrer med ved, og kan aldri tenke meg å "grille med kull" igjen. Vi bruker den veldig ofte, starter sesongen i mars/april med å grille ute, å griller helt til kulda tvinger oss inn igjen i september/oktober
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Vi har rund kullgrill. Bruker den når det er pent vær og vi har lyst til å grille :) Jeg er fornøyd med den, men skal jeg ha biff - jukser jeg ofte med å steke litt i panna først (ellers synes jeg det tar såååå lang tid å steke den).
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Vi har kulegrill(kull) og den er i bruk fra mars/april og til oktober mnd, og vi bruker den ofte, er godt fornøyde med grillen vår.
Vi har gassgrill, men den har jeg aldri likt å grille på. Første gangen jeg skulle grille på den hold den på å gå i lufta
Vi har grillet en gang i år, men nå skal vi kjøpe oss tønnegrill, gubben syns grilllmaten smaker bedre når den er grillet på kull, i år skal gubben få æra av å grille litt mat til mor![]()
Vi har også kulegrill, jeg liker så godt lukten av den når vi fyrer i den
Har aldri hatt gassgrill, så har ingen erfaring med det...
VI har kulegrill.
Jannicke 21, Silje 17 og Kenneth 11- barnebarn Emil født januar 09
Vi har gassgrill og er kjempefornøyd. Tror ikke vi kommer til å bytte til noe annet. :)
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Bokmerker (linker)