i dag komm brevet jeg har ventet på over et år...att visdomstanna mi skal ut og ei anna tann som er veldig vonn...dette er dag kirurgi...Siden jeg har slik tannlege skrekk er det noen som vet hvordan det er med narkose da ????
i dag komm brevet jeg har ventet på over et år...att visdomstanna mi skal ut og ei anna tann som er veldig vonn...dette er dag kirurgi...Siden jeg har slik tannlege skrekk er det noen som vet hvordan det er med narkose da ????
Britt og de tre trollungene:01:
Jeg tror ikke det er noe automatikk i at man får narkose, men kanskje du kan ta kontakt med de og spørre om det er mulig?
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Det er ikke alle tannleger som kan gi narkose, og i utgangspunktet er dette noe man må dekke selv. Men, jeg tror legen din kan sende henvisning til sykehuset med forespørsel om narkose - på bakgrunn av tannlegeskrekken. Er ikke helt sikker på dette - men snakk med legen din.
Eller så kan du gjøre det så enkelt som Ina sier. Ring direkte å spør.
:humre: Hvorfor gjøre det lett når man kan gjøre det vanskelig? :humre:
Jeg vil tro at de heller vil gi deg noe beroligende først. Narkose er ikke så enkelt som det kan høres ut som. Og noe man ikke bør utsette kroppen for unødig. Det finnes forskjellige beroligende midler som kan brukes. Synes du skal snakke med legen din om dette,jeg er sikker på at du vil få en resept på noe som vil hjelpe deg masse :)
Lykketil
Jeg fikk to visdomsenner operert bort på sykhuset (ble henvist av tannlegen) Fikk lokalbedøvelse, og kan heller ikke huske at det gjorde noe vondt. Idag blir jo mye operert kun med lokalbedøvelse.
Takk for svar..Jeg ringte nå i sted å snakket med dem...
Det jeg skal på først er en undersøkelse...rett og slett...der dem vill snakke med meg om tannlegeskrekkken og evn finne ut hvor mye som skal gjøres med tennene...kanskje reparere de alle og att det blir gjort i narkose da..men det måtte planlegges...så dette høres bedre ut...siden jeg er så livredd tannleger..
Så bra ut du ringte dem og fikk et godt svar.
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Ja jeg måtte ringe...ellers har jeg blitt sprø siden jeg gruer meg slik...nå kan jeg slappe mere av... heldigvis!
Så bra at du ringte og fikk svar! Lykke til :mc8:
Bokmerker (linker)