+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: Gol

Innmeldt
    Feb 2005
    Alder
    33
    Poengstyrke
    21

Gol

Vi lurer på å reise dit noen dager...

Og da lurer jeg på om det er noen som vet hva vi kan finne på der, og i nærheten?

Innmeldt
    Jan 2003
    Poengstyrke
    28
    Det er iallefall et badeland der, på Pers hotell. Det er vel bjørner på Flå ( et lite stykke unna).. Kommer ikke på mer. :)
    Storebror og Emil 8 år
    Blogg
    When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....

Innmeldt
    Dec 2002
    Alder
    36
    Poengstyrke
    14
    Her er en side du kan titte innom om Gol
    Du finner det meste der. Det er foresten 2 badeland-steder der nå tror jeg, pluss mye annet.

Innmeldt
    Mar 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    23
    Og så kan du kjøre opp på fjellet og gå tur (Det er vel ikke så langt opp til Storefjell og Oset) ?

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror

En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.

Hilsen Alfa

Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album

Innmeldt
    Apr 2008
    Alder
    25
    Poengstyrke
    5
    vi var på geilo her i helga.. og da var vi på langedrag.. også var vi i bjørneparken i hvertfall.. siden jg satt bak fikk jeg ikke helt med meg hvor bjørneparken er hen.. hehe
    Vi har vært prøvere siden spet 05.. Blei gravide des 05.. Mistet feb 06.. Er engla mamma til en gutt og jente født 1 mai 2010

Innmeldt
    Dec 2002
    Alder
    36
    Poengstyrke
    14
    Storefjell og Oset ligger på fjellet der ja, det stemmer det Alfa. Bjørneparken ligger på Flå og Langedrag ligger på fjellet fra Nesbyen mot Tunhovd.

Innmeldt
    Apr 2008
    Alder
    25
    Poengstyrke
    5
    Sitat Opprinnelig lagt inn av cyberia Se innlegg
    Storefjell og Oset ligger på fjellet der ja, det stemmer det Alfa. Bjørneparken ligger på Flå og Langedrag ligger på fjellet fra Nesbyen mot Tunhovd.

Takk for forklaringen.. hehe bare veit det jeg en dag på langedrag med singlet og sol vær.. resulterer i sol brenthet.. fikk ikke tak i sol krem heller hehe
    Vi har vært prøvere siden spet 05.. Blei gravide des 05.. Mistet feb 06.. Er engla mamma til en gutt og jente født 1 mai 2010

+ Svar på tråd

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine