Vi lurer på å reise dit noen dager...
Og da lurer jeg på om det er noen som vet hva vi kan finne på der, og i nærheten?
Vi lurer på å reise dit noen dager...
Og da lurer jeg på om det er noen som vet hva vi kan finne på der, og i nærheten?
Det er iallefall et badeland der, på Pers hotell. Det er vel bjørner på Flå ( et lite stykke unna).. Kommer ikke på mer. :)
Storebrorog Emil 8 år
Blogg
When God gave out brains, I thought he said trains, so I asked for a slow one....
Her er en side du kan titte innom om Gol
Du finner det meste der. Det er foresten 2 badeland-steder der nå tror jeg, pluss mye annet.
Og så kan du kjøre opp på fjellet og gå tur (Det er vel ikke så langt opp til Storefjell og Oset) ?
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
vi var på geilo her i helga.. og da var vi på langedrag.. også var vi i bjørneparken i hvertfall.. siden jg satt bak fikk jeg ikke helt med meg hvor bjørneparken er hen.. hehe
Vi har vært prøvere siden spet 05.. Blei gravide des 05.. Mistet feb 06.. Er engla mamma til en gutt og jente født 1 mai 2010
Storefjell og Oset ligger på fjellet der ja, det stemmer det Alfa. Bjørneparken ligger på Flå og Langedrag ligger på fjellet fra Nesbyen mot Tunhovd.
Vi har vært prøvere siden spet 05.. Blei gravide des 05.. Mistet feb 06.. Er engla mamma til en gutt og jente født 1 mai 2010
Bokmerker (linker)