+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: Hundebæsj

Innmeldt
    Mar 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    23

Hundebæsj

Det har vært mye medieskriving om hundeeiere, og spesielt på båndtvang og hundebæsj.

Er du en av de som plukker opp bæsjen etter hunden din? Gjør du det overalt feks. asfalt, skog, plen, brøytekanter osv?

Jeg plukker alltid opp, MEN er vi langt inni skogen utenfor stier - så har det hendt jeg har latt være.... :lufter_hunden:
    Sist endret av Alfa; 13-06-09 kl 13:27.

Tenk positive tanker

Si positive ord

Gjør positive handlinger

Og det positive gror

En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.

Hilsen Alfa

Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album

Innmeldt
    Oct 2004
    Alder
    40
    Poengstyrke
    44
    :humre: Første som slo meg var - tro om noen vil innrømme at de ikke plukker opp etter bikkja si? :humre: Og svaret kommer her Jeg plukker opp etter bikkja i 99 % av tilfellene. Det hender en sjelden gang at jeg lar være. Da er vi langt utenfor alfarvei, eller det er siste av ørten ganger han gjør fra seg og det kommer ut en bitteliten ert (bokstavlig talt altså ) Jeg har ikke store bikkja og når han har gjort fra seg x'antall ganger på en tur - så er det litt slutt ikke stort å plukke opp.

Men, selv den erten som kommer plukker jeg opp hvis den blir lagt på en plass hvor det er fare for at noen kan tråkke i den. Det verste jeg vet er hundeskjit som ligger strødd og er synlig. Så jeg er egentlig ganske streng på opplukkingen.

Innmeldt
    Sep 2002
    Poengstyrke
    71
    Vår bæsjer på egen eiendom på egen plass, hun gjør aldri fra seg når vi turer

Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -

og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.

Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19

Innmeldt
    Jul 2008
    Alder
    43
    Poengstyrke
    7
    Jeg plukker opp etter hunden/e uansett hvor vi er da hundebæsj er det verste jeg vet å tråkke i selv.
    Jente 85 og gutt 00

http://www.oddene.net

Innmeldt
    Apr 2002
    Alder
    41
    Poengstyrke
    15
    Jeg plukker alltid opp, bortsettt fra hvis vi er langt inni skogen

Innmeldt
    Jul 2009
    Poengstyrke
    3
    Jeg plukker opp nesten alltid, untakene er når det er langt inne i skogen, og/eller andre steder ingen kommer til merke at det er der. :P

Innmeldt
    Jan 2003
    Alder
    41
    Poengstyrke
    28
    Nei, jeg plukker aldri opp!!!

-kan det være fordi jeg ikke har hund???

MEN...jeg er veldig glad i dem som greier å ta ansvaret for dyra sine og skjønner at innunder der ligger det også at man skal ta opp igjen etter dyret sitt! -og tro meg...er jeg i det rette humøret greier jeg fint å si ifra til dem som går tur med hunden sin at de skal ta med seg driten også... :lufter_hunden:

-Tone-

+ Svar på tråd

Stikkord for denne tråden

Bokmerker (linker)

Bokmerker (linker)

Innleggsregler

• Du kan ikke poste nye tråder
  • Du kan ikke poste svar
  • Du kan ikke poste vedlegg
  • Du kan ikke endre innleggene dine