Har du opplevd noe rart med naboen din?
Vi har egentlig greie naboer. Den nærmeste naboen er pensjonister og når jeg står opp kl 6.30 og er ute å henter avisa, så har han allerde arbeidet mange timer i hagen :) :sy2:
Har du opplevd noe rart med naboen din?
Vi har egentlig greie naboer. Den nærmeste naboen er pensjonister og når jeg står opp kl 6.30 og er ute å henter avisa, så har han allerde arbeidet mange timer i hagen :) :sy2:
Tenk positive tanker
Si positive ord
Gjør positive handlinger
Og det positive gror
En blir ikke skikkelig klok før en har vært tre ganger gal.
Hilsen Alfa
Om barnemix | Forumregler | Blogg | Kort/Prosjekter | Album
Hehe, ja mang en gang ;)
Trenger vel ikke å si mer enn at mine nærmeste naboer er svigers....![]()
Naboene våre er greie og vi har ikke oppplevd noe rart med dem.
Nei ikke noe merkelig med de, sånn jeg ser da hehe
Jeg hater husarbeid. Du rer senger, du vasker opp -
og seks måneder etterpå må du begynne på nytt igjen.
Stian 6, Terese 10, Kristin 15, Malene 19
Jeg har hatt naboer fra ******* - og dermed vet jeg å sette pris på mine helt vanlig ordinære hyggelige naboer. Mer enn jeg gjorde før min forferdelige naboopplevelse. Det var bråk og ståk fra tidlig om morgen til kveld. Trompetspilling på veranda, noe som minnet om fotballsparking i trappa, hopping, dunking, hyling og skriking og veggen min startet å riste i 6 tida om morran...... :gaah: Så som sagt, akkurat nå har hyggelige naboer og jeg er spent på hva som skjer om kort tid - når den ene naboen skal skiftes ut.
Har hyggelige naboer
Nå har i helt greie nok naboer. Hadde en periode noen musikere som kjøpte huset ved siden av (de hadde vunnet i tipping) DA var det mye rart her gitt. Både med det ene og det andre..Vi var utrolig happy da pengene deres tok slutt, og de forsvant. Da forsvant og de daglige politirundene i omtådet![]()
Har ok naboer nå,men har tidligere hatt naboer from HellDet var utrolig slitsomt. De flytta heldigvis etter 3 år,men det var tre laaaange år.
Djisøss!
Vi har naboer ved siden av oss på begge sider og under oss. Jeg er på hils på dem som bor under oss. De som bor ved siden av oss aner jeg knapt hvem er. Og ikke hører jeg noen lyder fra noen av dem. Jeg skal kanskje være glad til, men det hadde nå vært hyggelig med noen naboer man kunne fått et tett forhold til, kanskje kunne gått på besøk til hverandre...Men alle er yngre enn oss og er i babystadiet. Den tiden er jeg ferdig med ;)
Ciaò!
Mamma til Gabriel f. jan.2000 og Maya f. sept. 2001.
--------------------------------
Tilbakemelding på dagbok
Naboene mine nede hatet oss før vi kom i hus.. så endret de mening.. for vi var så stille og nå skal vi flytte og nå kan et blikk drepe igjen...
Ellers er alle andre naboer veldig hyggelige![]()
Tilbakemelding til dagboken - klikk på banneret
Bloggen min
Babe In Total Control of Herself
Bokmerker (linker)